דוגמנית העל ממשיכה להסתבך: רשות המיסים זימנה היום (רביעי) פעם נוספת את בר רפאלי לחקירה, לאחר שלפני חודש שוחררה הדוגמנית בערבות לאחר שנחקרה בחשד להעלמות מס של מיליוני שקלים. החקירה הקודמת נמשכה לא פחות מ־12 שעות, וגרמה לדוגמנית לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך. בניגוד למנהגה, לא הפגינה אז רפאלי נוכחות ברשתות החברתיות ושמרה על שתיקה רועמת. רפאלי נחקרה במשטרה במשך כארבע שעות וחצי. קיימת אפשרות כי רפאלי תזומן לחקירה נוספת לפני שיגבשו את החקירה בעניינה.



החוקרים זימנו את רפאלי להשלמת חקירה,זאת, בהמשך לחקירה הקודמת ולאחר שהחוקרים שמעו את גרסתה והמשיכו בבדיקת העדויות ובחינת הפרטים. גורמים ברשות המיסים דבקים באמירה כי יוגש נגדה בסופו של דבר כתב אישום. 

רפאלי, כזכור, נחקרה ברשות המסים בחשד להעלמת מס בסך מיליוני שקלים. חוקרי רשות המסים לא התרגשו מההאשמות שהופנו כלפיהם לאחר החקירה הקודמת, שלפיהן הם נטפלים לרפאלי בשל מעמדה, ונראה כי הם ממשיכים ביתר שאת בחקירה ואף מעריכים, כאמור, כי חומר הראיות יתגבש לכדי כתב אישום. 



מקורב למשפחה מסר לאחר החקירה הקודמת: "בר ואמה יותר מבסדר. מדובר במהומה על לא מאומה. אין אמת בפרסומים, בלשון המעטה. כל השנים דאגו בר רפאלי ואמה לנהוג על פי החוק וכך גם ימשיכו בעתיד. אין שום סיבה לדאגה".