פרשת התמוטטות מושית פישר: פרקליטות מחוז ת"א הגישה הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד רפאל מיכאלי, בן 47 מלוד, החשוד כי סיפק את הסם למושית פישר בת ה-23 מראשון לציון, שהתמוטטה במהלך בילוי במועדון "הבלוק" בתל אביב לפני כשבועיים וחצי. כתב האישום הוגש בגין סחר בסם מסוכן, תיווך לסחר בסם מסוכן, ושלוש עבירות של הספקת סם מסוכן, שגרמו למושית פישר לפרכס ולאיבוד הכרה. 



על פי כתב האישום עולה כי מיכאלי סחר וסיפק לחבריו סמים מסוכנים מסוג Mdma, וקנאביס בכמויות שונות. ב-6 בפברואר, לקראת חצות, סחר הנאשם בסם מסוכן ומכר להוד זכות סם מסוג Mdma בשקית אחת, במשקל שאינו ידוע במדויק, בתמורה ל- 200 שקלים. בהמשך, נסעו הנאשם והוד זכות, יחד עם פישר וצעירה נוספת בת 23, למועדון "הבלוק".

עם כניסתם למועדון, סמוך לשעה 03:00, סיפק הנאשם למושית סם מסוג Mdma בכך שהמיס את הסם בבקבוק שתייה ושתה את תוכנו במשותף עם עימה. כשעה לאחר נטילת הסם, מושית החלה לפרכס, נפלה ארצה, איבדה הכרה ונזקקה לפינוי רפואי על ידי אמבולנס שהוזעק למקום על ידי בעל המועדון.

האזינו לאמה של מושית פישר: "מקווה שאף אמא לא תעבור את מה שאני עוברת"

לאחר הגעת צוות מד"א למקום, טען הנאשם בכזב בפני הצוות הרפואי כי מושית צרכה אלכוהול בלבד והכחיש שימוש בסם. רק לאחר שהצוות הרפואי הבהיר לו את חשיבות מתן המידע המדויק, הודה הנאשם כי מושית צרכה סם מסוג Mdma. כתוצאה מנטילת הסם אושפזה מושית בבית החולים איכילוב בתל אביב במחלקה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת, למשך מספר ימים וטרם שוחררה מבית החולים.

כתב האישום כולל עוד חמישה אישומים נוספים לפיהם הנאשם סחר, סיפק או תיווך לסחר בסמים קנאביס ו-Mdma ללקוחות שונים במקומות שונים במרכז הארץ, בין היתר, במועדונים "הבלוק" ו"הקומפורט" בתל אביב.

סמים נמצאו בדמה

אתמול, האריכה השופטת חיותה כהן-עומר, את מעצרו של מיכאלי בפעם השלישית ב־24 שעות, כדי לאפשר למשטרה להגיש את הצהרת התובע בדרך לכתב האישום שהוגש הבוקר. כזכור, מיכאלי וחבר נוסף שבילה עמו יחד עם פישר במועדון, הובילו את הצעירה אחרי שהתמוטטה לבית החולים איכילוב כשמצבה קשה. בבית החולים החליטו להרדים ולהנשים אותה ובמקביל הוזעקה לבית החולים המשטרה שפתחה בחקירה וזאת לאחר שבבדיקות דם שנלקחו ממנה נמצאו סמים בדמה.



מעצרם של מיכאלי וחברו הוארך פעמיים לצורכי חקירה ושלשום שוחרר חברו לאחר שנשללה מכל וכל מעורבותו באספקת הסם. בבית המשפט טען נציג המשטרה רס"מ אילן קובלנץ כי מיכאלי חשוד שסיפק את הסם לפישר באמצעות משקה ששתתה ככל הנראה.