פרשת אינוס מחרידה נחשפה: פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד ענת גרינבאום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מור סויסה בן 22, בגין עבירות של אינוס תוך גרימת חבלה גופנית, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית, איומים והחזקת סכין.



על פי כתב האישום, הפרשה החלה בחודש אוקטובר 2014, אז נפגשו המתלוננת ב' (בת 15), המתלוננת א' ואנשים נוספים יחד עם סויסה בדירה בירושלים. במהלך המפגש, יצאו המשתתפים האחרים לסיבוב בשכונה ובדירה נותרו ב' והנאשם. בשלב מסוים, נכנסה ב' לחדר השירותים על מנת לשטוף את ידיה. באותו הרגע נעל הנאשם את דלת הבית, נכנס אחריה לחדר השירותים ונגע באיבר מינה, מעל לבגדיה. בתגובה, היא החלה לצעוק. אז, שלף הנאשם אולר ואמר לה "סתמי את הפה, סתמי את הפה", הנאשם אף דחף אותה וגרם לה לשטף דם בבטנה.



ב' המשיכה לצעוק עד שהחברים חזרו לבית ודפקו נמרצות על דלת הבית. לאחר פרק זמן, נעתר הנאשם לדפיקות ופתח את הדלת וב' נמלטה ממנו. מיד לאחר שפגע הנאשם במתלוננת ב', סיפרה ב' לא' על מעשיו של הנאשם. לפני שבועיים פגש הנאשם באקראי את המתלוננת א' בירושלים אחרי מסיבת פורים. הנאשם תקף את המתלוננת ואנס אותה בכוח. א' נאבקה בנאשם בכל כוחה, באמצעות ידיה ורגליה ותוך שהיא זועקת לעזרה. לאורך כל האירוע התנגדה לו א' ואף נשכה אותו באצבעו והכל תוך שהיא זועקת "הצילו הצילו". למשמע זעקותיה התעוררו מספר שכנים הגרים בסמיכות למקום והזעיקו את כוחות המשטרה.