על רומנים וחתונות בין דוגמניות ושחקני כדורגל שמענו לא מעט, גם על נישואין של דוגמניות-על ואילי הון שמענו לא פחות. במילים פשוטות - היופי בדרך כלל הולך עם הכסף הגדול ולא חסרים הסיפורים של מיליונרים שלקחו לחיקם "טופ-מודל" כזו או אחרת. עד כמה מוכנה במקרה שלנו דוגמנית יפה לחשוף פרטים על חייה האישיים בשביל כסף אפשר ללמוד מתביעת הגירושין שהיא עצמה הגישה לבית המשפט למשפחה באמצעות עורך הדין אורן סולן, אחרי שאזרה אומץ והסכימה לוותר על העושר הרב של בן זוגה.



מהתביעה יוצאת הדופן עולה סוג של התעללות נפשית מהקשות ביותר. מדובר כאמור בדוגמנית בתחילת דרכה, בעלת מראה זוהר שנדמה כי היה צפוי לה עתיד ורוד במיוחד. עו"ד סולן טוען כי לפני כשנתיים היא נישאה לבעל הון מקומי, אך בהסכם הנישואין הלא כתוב, אותו לטענתה קיבלה בנוסף להסכם ממון הכתוב, עולות כמה עובדות קשות במיוחד. ראשית, הבעל רשאי לצאת בגפו לבילויים מבלי ליידע את רעייתו. האישה טוענת במילים אחרות: "הסכמתי כנראה בעל-פה שיבגוד בי".



עו"ד אורן סולן
עו"ד אורן סולן



גם הסכמה בעל פה היא הסכמה


בנוסף לכך, נאסר על האישה להעלות תמונות שלה או עם חברות לפייסבוק. הוא גם קבע עובדה שבפייסבוק הוא יוצג כרווק ולרעייתו אין היתר להעלות תמונות משותפות שלהם כזוג. עו"ד סולן מדגיש כי בהסכמות הללו נעתרה האישה להפצרות בעלה לשלוט בחייה ללא עוררין. לדבריו, גם הסכמה בעל פה היא הסכמה. כעת דורשת האישה מבית המשפט לקבוע כי הדבר נכפה עליה ויש להתיר את ההסכם ביניהם. בתביעה, מגוללת האישה עוד שורה ארוכה של התניות מבעלה שהפכו את חייה לבלתי נסבלים.



הבעל להגנתו טוען כי שום דבר לא נכפה על האישה. לדבריו, כל דבר נקבע בהסכם לא כתוב והושג בהבנה. כנראה היה לה מה להרוויח מזה, אבל כשהבינה שהיא לא יכולה לעשות כרצונה בכסף היא החליטה למרוד, כך טוען הגבר. האישה מבקשת כעת להתגרש מבעלה ולפצותה על עוגמת הנפש לאורך תקופת הנישואין.