בבית המשפט המחוזי בירושלים הואשם היום (שני) אחמד נגיב, בן 30 מראס אל עמוד, באונס ובמעשים מגונים בתיירת מסין, בעת שביקרה עם חבריה בירושלים וטיילה בעיר. על פי כתב האישום, את המעשים ביצע נגיב לאחר שהציג מצג שווא, כאילו היה שוטר. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום הליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין ג'ני אבני מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני שמונה ימים, הגיע הנאשם ברכבו לתצפית הר הזיתים, שם הבחין בקבוצה של חמישה תיירים מסין, ביניהם צעירה בת 25. כשנכנסו לרכבם, הגיע אחריהם נגיב ואמר באנגלית: "אני שוטר ואסור לכם לחנות כאן". הוא אף הציג את תעודת זהותו, באופן שיחשבו שמדובר בתעודת שוטר.



מכתב האישום עולה עוד כי הצעירה הסבירה לו כי הרכב תקוע והחבורה יצרה קשר עם חברת ההשכרה. בשלב זה ניגש נגיב אל רכבו, הוציא מתא המטען אורות משטרתיים מהבהבים, הניחם בחלק הקדמי של רכבו מאחורי השמשה הקדמית והדליקם. לאחר מכן, ביקש מהצעירה להתלוות אליו לפינה שאיש אינו רואה, שם אמר לה כי הוא צריך לערוך חיפוש בגופה "בשל בעיה ביטחונית". בשלב זה ביצע בה מעשים מגונים ולאחר מכן אנס אותה.



"במעשיו המתוארים לעיל, בעל הנאשם את המתלוננת בהסכמתה, אשר הושגה במרמה הן לגבי מהות העושה והן לגבי מהות המעשה", נכתב בכתב האישום. "כן עשה הנאשם מעשים מגונים בגופה של המתלוננת בהסכמתה, אשר הושגה במרמה לגבי מהות העושה ומהות המעשה, וכן התחזה הנאשם כשוטר".


למרות שהצעירה לא התנגדה למעשה, החליטו בפרקליטות להאשים את נגיב באונס, שכן אחד מסעיפי החוק קובעים כי מדובר בעבירה. אם המעשה בוצע בהסכמת האישה, שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה או מהות המעשה.