פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב טבריה, מאיר סיבג, העובד כסוהר בשב"ס. לטענת הפרקליטות, סיבג עבר על החוק כדי לגזור טובות הנאה במסגרת תפקידו. בין היתר, הוא קיבל שוחד מיני בדמות נערת ליווי, שהתקבל מאחד מהאסירים. עם נערת הליווי, כאמור, הוא קיים יחסי מין ללא תשלום. 



מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד ויאאם קבלאוי, עולה כי סיבג ביצע עבירות לקיחת שוחד, קשירת קשר לפשע, שבועת שקר, מרמה והפרת אמונים, סחר בסם מסוכן, ועבירות נוספות. 



הנאשם, אשר עבד כסוהר בכלא צלמון, החדיר סמים וחומרים אסורים על מנת להעבירם לאסירים. עוד עולה מכתב האישום, כי באחד המקרים קיבל הנאשם שוחד מיני בדמות נערת ליווי שנשלחה אליו על ידי אחד האסירים בכלא, עמה קיים הסוהר יחסי מין ללא תשלום.



בנוסף, בהיותו עובד ציבור, לקח הנאשם שוחד בעד פעולה שעשה במסגרת תפקידו. כל זאת נעשה במסגרת מילוי תפקידו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.



כזכור, ביום חמישי שעבר הותר לפרסום כי גם הח"כ לשעבר, אמנון כהן (ש"ס), שהחשדות לגביו פורסמו בעבר כבר בתוכנית "עובדה", נעצר לחקירה בגין חשדות חמורים, לפיהם קיבל שוחד מאיש עסקים בעת שכיהן בתפקידו. בין היתר, באמצעות הטבות בעלות אופי מיני, בתמורה לקידום עניינים הנוגעים לתחום עיסוקו.