פרקליטות מחוז דרום הודיעה הבוקר (חמישי) לבא כוחה של המורה מבאר שבע שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16, כי היא שוקלת להגיש נגדה כתב אישום בכפוף להליך שימוע, זאת בחשד לביצוע עבירה של בעילה אסורה בהסכמה. הודעת הפרקליטות מגיעה היום בניגוד להערכה שניתנה לפני ארבעה חודשים, כי חקירת המשטרה הסתיימה מבלי שהשוטרים הצליחו לגבש תשתית ראייתית שיש בה כדי להגיש כתב אישום.


פרקליטה של המורה, עו"ד מיכאל בוסקילה, אמר הבוקר בשיחה עם מעריב כי הודעת הפרקליטות תמוהה: "כבר לפני שלושה חודשים הם הפנו אלינו את המכתב ומאז השעו את העניין. חשוב לציין כי המורה הגישה תלונה כנגד בן זוגה על עבירת אונס שנחקרה והיא נמצאת בפרקליטות בהמתנה להחלטה. לא ברור כיצד קורה שהפרקליטות מתכוונת לזמן לשימוע את המורה בעקבות עבירה שאינה קיימת כלל בחוק (בעילה אסורה בהסכמה- א.ח) וזאת כשהתלמיד הינו מעל גיל 16".

"הפרקליטות בפאניקה"

"זה הזוי הפאניקה שאליה נקלעה הפרקליטות והחיפזון לקיים את השימוע בגין עבירה שלא קיימת בחוק", הוסיף עו"ד בוסקילה. 
"יתרה מכך, לא ברור כיצד הפרקליטות משעה עדיין את ההחלטה בנושא חשד לעבירת אונס אותו ייחסה המורה לבן זוגה, ומיהרה לקבל החלטה דווקא בעניין שאינו קיים בחוק. התלמיד רק אישר קיום יחסים פעם אחת, כפי שהודתה המורה. אין ספק כי לא יוגש כתב אישום בתיק האמור". 

בחודש יולי האחרון פורסם כי המורה מבאר שבע ניהלה קשר אינטימי עם אחד מתלמידיה. בעלה של המורה טען כי רעייתו אף נכנסה להריון מאותו הנער ועברה הפלה. בחקירתה שהתקיימה באותו החודש טענה המורה כי הקשר בין השניים נמשך לפרק זמן קצר והמפגשים ביניהם היו בודדים. "התאהבתי בו וזה נגמר", אמרה. המורה ייחסה את מערכת היחסים להחלטה שלה להתגרש מבעלה בעקבות היחס המשפיל והאלים שלדבריה הוא הפגין כלפיה.