פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד מוחמד טאהא, בן 19 מכפר קאסם, בגין מעשה מגונה בקטינה בת 11, בעת ששהתה בחצר בית ספרה בתל אביב. מכתב האישום עולים פרטי המקרה המחריד, במהלכו גרר הנאשם את הקטינה לחצר פנימית וביצע בה את זממו.



על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד תמר אניס, ב- 2.3.16, בשעות הצהרים, שהתה המתלוננת יחד עם חברתה בחצר בית ספרן שבתל אביב. אותה העת, עבר הנאשם בחצר בית הספר, ניגש אל המתלוננת וחברתה, פנה אליהן בשפה זרה שאותה לא הבינו ועזב את המקום. בשלב זה, עזבה החברה את המקום, ומשנשארה המתלוננת לבד, חזר הנאשם למקום בו שהתה, ניגש אליה, אחז בצווארה עם ידו והוביל אותה לעבר גדר פנימית המצויה בחצר בית הספר. משהגיעו לאותה גדר פנימית, אחז הנאשם במותניה של המתלוננת והרים אותה אל מעבר לגדר לתוך חצר פנימית נוספת, ועבר בעצמו את הגדר.



מיד לאחר מכן, התיישב הנאשם על האדמה, אחז את המתלוננת בגופה והושיב אותה עליו, תוך שהוא נוגע בגופה. אז הפשיל הנאשם את מכנסיו ותחתוניו ולאחר מכן הסיר את מכנסיה ותחתוניה של המתלוננת וביצע בה מעשה מגונה. משסיים הנאשם לבצע את מעשיו במתלוננת, אחז בה פעם נוספת, הרים אותה אל מעבר לגדר בחזרה לחצר בית הספר בה שהתה קודם לכן. אז עזב הנאשם במהירות את החצר לאחר שטיפס על הגדר החיצונית של בית הספר ונמלט מן המקום.



למצולמת אין קשר לכתבה. צילום: חן לאופולד, פלאש 90



"הנאשם מונע מתוך דחפים מיניים בלתי מרוסנים"



בבקשת המעצר כתבה עו"ד אניס כי "המשיב תקף מינית את המתלוננת בצהרי היום, בחצר בית הספר היסודי בו היא לומדת אשר בו שהו באותה עת ילדים וילדות רבים, רכים בשנים, כמו גם אנשי צוות בית הספר. כל אלה לא הרתיעו את המשיב מלבצע את מעשיו הנלוזים במתלוננת שהייתה מפוחדת".



לדבריה של עו"ד אניס, "מעשיו אלה והתנהלותו זו של המשיב מצביעים בהכרח על מסוכנות רבה לשלום הציבור וביטחונו, ובפרט לשלומן של ציבור הקטינות, זאת נוכח המסוכנות המינית הרבה שעולה ממעשיו כלפי המתלוננת. מעשיו של המשיב מעידים על כך שהוא מונע מתוך דחפים מיניים בלתי מרוסנים והיעדר עכבות למימוש דחפיו המיניים. בנסיבות אלה הימצאותו של המשיב שלא מאחורי סורג ובריח מהווה סכנה לכלל ציבור הקטינים והקטינות בישראל".