ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר דחתה היום (חמישי) את בקשתו של האנס המורשע יניב נחמן לקיצור מאסרו ושחרורו המיידי, זאת לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון באונס של צעירה איתה נפגש. גורמים המעורים בפרטים הסבירו כי בפרקליטות ציינו בהתנגדותם לשחרורו המוקדם, כי למרות שנחמן עבר הליך טיפולי בכלא, עדיין נשקפת ממנו מסוכנות, ואין בתקופת הטיפול שעבר כדי להסיר מסוכנות זו ולאפשר שחרורו.

כזכור, לפני כחמישה חודשים ניתן גזר הדין בעניינו של נחמן, והוא החל לרצות את עונשו בכלא מעשיהו. בתחילה הוא נחשד במהילת סמי אונס במשקאות של צעירות אותן פגש במועדונים ולאחר מכן קיים איתן לכאורה יחסי מין. כתב האישום המתוקן שהוגש לבסוף ביולי 2014, ייחס לו ביצוע מעשי אונס של מספר צעירות ובו ישנה התייחסות לאירוע שהתרחש ב-2009. בערב המקרה, הגיע נחמן לביתה של ידידתו, עמה נהג לקיים יחסי מין. השניים שתו משקאות אלכוהוליים ובשלב מסוים נרדמו. כשהתעוררו, ביצע בה נחמן מעשה מגונה בכוח ולאחר מכן אנס אותה. זאת למרות שהיא צעקה עליו שיקום וניסתה להיאבק בו.
נחמן, שטען לחפותו כל העת הגיע להסדר עם הפרקליטות שאושר על ידי בית המשפט ולפיו הודה בביצוע אונס של צעירה אחת ובגין מעשה זה הושת עליו עונש מאסר של 18 חודשים. בית המשפט אף פסק, כי התקופה שבמהלכה שהה במעצר, לכל אורך החקירה שעמדה על למעלה מחצי שנה, תיכלל במסגרת העונש  - היינו שנותר היה לו לרצות כשנה בפועל.