פרשת החשד לרצח במכונית: המשטרה החליטה היום (חמישי) לערער על החלטת שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, עודד מורנו, לשחרר את בן זוגה של ורד ורה קרמסקוי ז"ל, החשוד ברציחתה ודיון בנוגע להארכת מעצרו ייערך בבית המשפט המחוזי בלוד היום בשעות הערב המוקדמות. לפני קבלת ההחלטה על הערעור, אמר עורך דינו של הצעיר, בן אשר, כיהוא "מברך על ההחלטה האמיצה של בית המשפט ומקווה כי המשטרה תוותר על כוונתה לערער כך שמרשי ישוחרר עוד היום", אך כאמור, תקוותו לא התגשמה.



במקביל לכך, דיברה אמה של קרמסקוי אלונה, כשהיא יושבת שבעה על בתה וקה ואמרה כי היא לא מאמינה שורד נטלה את חייה בעצמה. "אל תאמינו למה שמספרים", אמרה האם והסבירה: "הבת שלי לא קפצה אל מותה, היא אהבה את החיים, הייתה מלאת שמחת חיים". לאחר מכן אמרה אלונה כשהיא ממררת בבכי: "אני רוצה שיזכרו אותה בתור מלאך. באמת יכול להיות שהבאתי לכאן מלאך שסיים את התפקיד שלו".



אלונה קרמסקוי, צילום: אלבום פרטי
אלונה קרמסקוי, צילום: אלבום פרטי



על האירוע הטרגי היא לא יודעת הרבה פרטים וגם ממעטת לדבר. זמן קצר לפני שהוא אירע, הסתמסה אלונה עם בתה בטלפון. "לא היה שום סימן שהיא עומדת להיפרד ממני. כשילדה באה עם בן הזוג שלה לאמא, מה יותר טוב מזה ? אין יותר טוב? אני לא יודעת ולא מבינה מה יכול היה לגרום לזה לכל זה לקרות. אני לא עוסקת בזה באמת תאמינו לי. אתם יודעים איפה יש בית משפט עליון , שם למעלה . לא בתל אביב ולא בירושלים" היא אומרת ומביטה למעלה.



"אני הבאתי אותה בבטן לארץ הזאת , לא ציפיתי שהיא תקבור אותי. לא האמנתי שאני אקבור אותה בארץ כשהיא בת 19 בלבד. אני אימא שאיבדה את הפרח שלה, שאפילו לא הספיק לפרוח. היה לה מאוד קשה, היינו תומכות האחת בשנייה. היא התבגרה בגיל צעיר, עברה מה שהיו צריכות לעבור אולי 30 נשים. היא לא עשתה שום דבר רע לאף אחד".



התכתבות בין ורה קרמסקוי לאמה
התכתבות בין ורה קרמסקוי לאמה


 

 
התכתבות בין ורה קרמסקוי לאמה
התכתבות בין ורה קרמסקוי לאמה