קארין אבוטבול, אשתו של ראש ארגון הפשע אסי אבוטבול, שנעצרה לפני שלושה ימים בחשד למעורבות בהיעלמותו של העבריין משה הדס שוחררה היום (חמישי) למעצר בית, לאחר דיון בבית משפט השלום בראשון לציון. כזכור, אבוטבול חשודה כי סייעה לבעלה להעלים את גופתו של הדס לאחר שהאחרון הסתכסך עם משפחת הפשע.



במהלך הדיון האחרון לפני מספר ימים, בו הוארך מעצרה של אבוטבול אמרה פרקליטתה  עו"ד חיה מלול, כי "מעצרה נובע מניסיון של המשטרה ליצור לחץ על בעלה אסי". רעייתו של אסי כבר נחקרה במשטרה בגין חשדות דומים אלא שעתה לנוכח ההתפתחות שחלה בפרשה היא נחקרת פעם נוספת".



עו"ד חיה מלול אמרה אז עוד כי "החשודה הייתה עצורה בעבר וסבלה. היא שוחררה ללא כתב אישום. היא כל הזמן מוזמנת לחקירות ולא מתחמקת. לא ברור מדוע עלה חשד נגדה כשממילא מדובר בבעלה ולכן החוק מגן עליה . אין ספק שמדובר בניסיון להפעיל עליו לחץ מצד המשטרה". בהחלטתו להאריך את המעצר קבע בית המשפט. "החשודה נעצרה בחשד לסיוע לאחר מעשה ושיבוש. עיון בחומר הגולמי מלמד כי יש בו כדי לסבך את החשודה. מדובר בחשודה ללא עבר פלילי המתייצבת לחקירה בכל אימת שנדרשת".


 



אסי אבוטבול. צילום: פלאש 90
אסי אבוטבול. צילום: פלאש 90



עקר את עיני הנרצח



עו"ד חיה מלול אמרה בדיון. "החשודה הייתה עצורה בעבר וסבלה. היא שוחררה ללא כתב אישום. היא כל הזמן מוזמנת לחקירות ולא מתחמקת. לא ברור מדוע עלה חשד נגדה כשממילא מדובר בבעלה ולכן החוק מגן עליה . אין ספק שמדובר בניסיון להפעיל עליו לחץ מצד המשטרה". בהחלטתו להאריך את המעצר קבע בית המשפט. "החשודה נעצרה בחשד לסיוע לאחר מעשה ושיבוש. עיון בחומר הגולמי מלמד כי יש בו כדי לסבך את החשודה. מדובר בחשודה ללא עבר פלילי המתייצבת לחקירה בכל אימת שנדרשת".



כזכור, מאז השבוע שעבר מבצעים חוקרי המשטרה חפירות נרחבות בפארק השלולית שבנתניה בניסיון להתחקות אחר עקבות גופתו של הדס. החיפושים אחר אותו עבריין חודשו בעקבות מידע שהגיע למשטרה במהלך חקירת פרשת 512. בין הראיות למעורבות השניים ברצח הדס, עד מדינה טוען כי אסי אבוטבול אמר שרצח ועקר את עיניו של העבריין הבכיר במהלך האירוע. לאחר מכן ניסה לשכנע את עד המדינה כי יעזור לו לשכנע את הסביבה שהוא חי, אך האחרון סירב. בתגובה לכך ניסה אבוטבול לחסל את עד המדינה על ידי מלכוד מכוניתו, דבר אשר גרם לו להיפצע באורח קשה.