בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע הבוקר (רביעי), פה אחד, את רוצח אשתו, ילדיו ובן השכנים במגדל, נדב סלע. רווית סבג, אמה של דור כרסנטי וסבתם של שניים מהילדים שנרצחו, התייחסה בשיחה עם אילה חסון ב-103FM לתחושותיה אחרי גזר הדין. "זה בוקר שמח, כי סוף סוף שמענו שהוא אשם ברצח של כל הארבעה ובניסיון לרצח של נתן, בן השכנים שנמלט ושיחק פני מת כדי להינצל", סיפרה. לדבריה, השופטים הבינו את מה שאנחנו הבנו מההתחלה, שהוא ביצע את המעשה בדעה צלולה ובתכנון רב למרות שטען לאי שפיות. "לא נקבל תשובות לעולם מדוע הוא עשה זאת, מי שיכול היה לתת לי תשובות כבר לא נמצא איתנו", הוסיפה.
אילה חסון התייחסה לפרשה: "הכרתי אותך ואת האבא של הילדים שלך בכתבה שהכנתי, וחדרתם לי ללב. אמרתי לעצמי שאם תהיה כאן החלטה אחרת אב ילדייך יוכל עוד לעשות מעשה קיצוני בתגובה. המחשבה הזו הטרידה אותי מאוד". סבג השיבה כי "לא היינו נותנים לו לעשות את זה, היינו שומרים עליו". אמה של הנרצחת הוסיפה כי "כבוד השופט תיאר במילים מאוד קשות את המעשה של הרוצח, וחיכיתי לשמוע את המילה 'אשם'". סבג המשיכה והודתה לשופטים ולפרקליטות שעשתה "עבודה נפלאה. ברגעים כאלה אני רוצה להודות לכל עם ישראל שתמך בי ונתן לי את הכוחות להגיע לבית המשפט ולהיות חזקה בשביל הנרצחים". היא אמרה לו במהלך הדיון: "אתה יכול להתאבד מצידי".
את יכולה להתנחם בגזר הדין?

"יש מעט נחמה. רצינו לשמוע שהוא הורשע ברצח, שכל הרוצחים ידעו שאין דרך לברוח ממעשים שכאלה. לא ראיתי את תגובת הרוצח, הסתכלתי על השופטים בלבד".
"כשהרוצח נכנס לאולם, הסתכלתי עליו לרגעים קצרים, אמרתי לו שזה הסוף שלו וזה כנראה הטיול האחרון שלו באור השמש. הוא לא הגיב", הסבירה ב-103FM, "הרוצח הזה הוא חלאה שלקח בדם קר את כל הדברים הטובים שהיו לנו בחיים. הוא לקח לנו את כל האושר ואני מקווה שגם החיים שלו לא יהיו עוד חיים". לדבריה, אין יום שהמחשבות על הילדים לא עוברות לי בראש, אין יום שאני לא מעלה זיכרונות ומשחזרת. "מאוד קשה לי לחיות בלעדיהם והדמעות לא מפסיקות לרדת", הסבירה.
אני עוד נדהמת מהבן נתן שהעמיד פני מת, לא ייאמן איך ילד כזה קטן הבין את הסיטואציה. הוא היה זה שהרשיע אותו כשהיה עד לרצח
"נתן הוא ילד מיוחד ומי שפוגש אותו מבין זאת מיד. דיברתי איתו על האירוע אך הוא לא סיפר לי מה היה שם ואני גם לא רוצה לשמוע. סירבתי להאזין גם לעדות שלו כי מתוארים שם דברים מאוד קשים. אני מאחלת לו בריאות נפשית מכל ליבי".
"אני חיה כל יום את הסיוט בו ראיתי את יוסף שלי על הספה, אני לא יודעת איך ילד כזה קטן חי וסוחב מראות שכאלה עמו. אנחנו לא נושמים ולא ישנים בגלל תמונה שראינו בשבריר שנייה ואני מעריצה אותו", אמרה, "כיום אנחנו מאושרים מאוד שלרוצח לא הצליחו התרגילים המשפטיים, היום בית המשפט הוכיח שיש צדק". 
עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן