"שמחים שהסיוט של הבנות הסתיים": מכון לשירותי זנות בפתח תקווה נסגר היום (שני) בעקבות פשיטה משטרתית. המכון המדובר היה חלק מרשת, והיה ממוקם במעבר המחבר בין רחוב חובבי ציון למדרחוב ההגנה, באזור שמשלב בתוכו בית כנסת, חנויות, משרדים וגם בנייני מגורים. המיקום האמור בהוא בבחינת אזור דמדומים. החנויות באזור נסגרו לפני מספר שנים, ולכן, ככל הנראה, ניצלו השוכרים החדשים את המצב כדי להקים את המכון.

שכן המתגורר בסמיכות למקום אמר: "ידענו שזה מכון זנות לא ידענו מה לעשות. היתה פה תנועה ערה עד לשעות הלילה כאשר העובדות היו מתחלפות. אנחנו שמחים שהסיוט של הבנות האלה הסתיים". 

המכון בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)
המכון בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)

למרות החשדות החמורים נגד בעלי העסק האמור, אסר בית המשפט את פרסום שמה ופרטיה של החשודה המרכזית בפרשה. ההערכה היא כי הרקע להחלטה הינו בקשר ישיר להחלטה של הפרקליטות לפני כחצי שנה, אז הוחלט למשוך ולבטל כתב אישום חמור שהוגש נגד החשודה האמורה, בגין אספקת שירותי זנות בדירה בתל אביב. כתב האישום בוטל בשל קושי ראייתי.

"יש פה מכון קוסמטי, יש פה חנויות תכשיטים , חנות לתשמישי קדושה ומשרדים. המקום עצמו יחסית מבודד, כך שאף אחד באמת לא יודע מי נכנס לכאן. אפשר להגיע מהמדרחוב ואפשר מלהגיב מרחוב חובבי ציון, וזה לא בפיקוח. בלילה, האזור הזה כולו בדממת אלחוט, כך שהפעילות במקום הייתה עשויה להמשך פה גם בשנים הבאות אלמלא הפשיטה של המשטרה. בדיעבד זה מלחיץ את כולם" אמרו בעלי עסקים ותושבים במקום.