החשד להתעללות בפתח תקווה: נציג המשטרה הגיש היום (חמישי) הצהרת תובע נגד אורלי דוידוביץ ובתה דניאל ליבוביץ, החשודות בשורה של עבירות חמורות והתעללות בפעוטות חסרי ישע ששהו במעון "הלולי של אורלי" בפתח תקווה שנמצא בבעלותן.

"הגענו להסכמה על הארכת המעצר עד יום שני, אז יוגש כתב האישום בבית המשפט המחוזי בלוד, בגין שורה של אירועים תחת עבירות של התעללות ותקיפת קטין חסר ישע", מסר הנציג.

השופטת דורית נוי סבן אישרה את ההסכמה בין הצדדים, והאריכה את מעצר החשודות עד ליום שני. בנוסף, היא התירה לאם ולבתה לקיים חמש שיחות טלפון כל אחת.

בשבוע שעבר נוספו למשטרה ראיות חדשות המצביעות על אירועים חמורים וקשים ביותר הן מבחינת המעשה הן מבחינת הצפייה בהן, כך לפי גורם בכיר במשטרה. למשטרה  זומנוהוריו של פעוט כבן שנתיים וחצי כדי לצפות בסרטונים בהם נראית ליבוביץ, כשהיא מכה בבנם, חובטת בגבו, בועטת ברגליו, והולמת באגרופים בראשו. 

אם לפעוטה במעון סיפרה: "במשך 40 דקות שכב הילד שרוע על הרצפה ללא תזוזה ומבלי שאיש מצוות המעון ייגש אליו כל זאת שילדים אחרים נאלצו בעל כורחם לצפות במתרחש והם היחידים שניגשו ללטף את הילד הכואב שמירר בבכי. הצפייה בסרטון מוטטה את הוריו. במיוחד חמור היה לראות את אותה סייעת, ליבוביץ', בתה של בעלת המעון, כשהיא חוזרת אל הילד ומכה בו שוב ללא כל סיבה ומרימה את בתה הפעוטה, מניפה את רגליה כדי לחבוט בפעוט. זו התעללות שאין עליה מחילה. מפלצת שטנית, רוע ואימה שלא ניתן לתאר. היא חייבת להנמק בכלא. אם חשבנו שמקרה כרמל מעודה הוא סיוט אחרון להורים מסתבר שהרוע לא יודע גבולות ואת זה הוכיחו האם ובתה".