לאחר האיומים על ח"כ בן-גביר: המשטרה עצרה היום (רביעי) אדם בחשד כי התחזה לשוטר ואיים טלפונית על אזרחים, וביניהם ח"כ איתמר בן-גביר. בין האיומים שנאמרו לבן-גביר בשיחת טלפון: "נרצח אותך, נהרוג אותך, האקדח שלנו מכוון אליך עם כדורים". כמו כן נאמר: "אני בדרך אליך, האקדח שלי מוכן עם שתי מחסניות ו-16 קליעים. אני עכשיו בדרך אליך, לאישה שלך, לילדים שלך. זמנך נגמר".

החשוד ביצע את השיחות באופן שנחזו כאילו הן מבוצעות מספר טלפון שבשימוש שוטר תושב הצפון, ובחלק מהשיחות אף הזדהה בשמו של השוטר. מחלק הסייבר של משטרת מחוז צפון פתח בחקירה במטרה לאתר את מיקומו הפיזי של המכשיר ממנו מבוצעות השיחות ואת זהות המחזיק בו.

החקירה הובילה לחשוד בן 31 תושב תל אביב, ואתמול בשעות הלילה הוא נעצר על ידי שוטרי מחוז צפון. הבוקר בהתאם לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בית המשפט בטבריה הורה על הארכת מעצרו עד יום ראשון הקרוב.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מברך את המפכ"ל על פעולה מהירה של המשטרה שמוכיחה שיש לה יכולות. יחד עם זאת דורש מהיועצת המשפטית לממשלה והפרקליטות להפסיק עם מדיניות הדלת המסתובבת ולהגיש כתב אישום תוך תקופת מעצרו".