בית המשפט השלום בחדרה זיכה היום (רביעי) את חגי פליסיאן מאיומים ותקיפת בת זוגו. בית המשפט קיבל את טענות פרקליטו של פליסיאן, עו"ד רהב אופנהיימר, כי מדובר בתלונה כתולדה מסכסוך וכי המשטרה לא תפסה את המצלמות שתיעדו את האירוע. בנוסף לכך, בעדותה בבית המשפט המתלוננת טענה כי היא לא זוכרת שפליסיאן תקף או איים עליה.

ב-2019 נעצר פליסיאן לאחר שעל פי התלונה, הטיח את ראשה של בת זוגו בקיר והיא נפגעה בפניה. לפי חוקרי המשטרה, היא סירבה להגיע למסור עדות בתחנה, לאחר גביית העדות הראשונה. עו"ד אופנהיימר מסר אז כי פליסיאן מכחיש כל קשר לאירוע. 

כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שבה פליסיאן מנקה את שמו לאחר תלונות חמורות נגדו. באוגוסט 2016 הוחלט כי המדינה תפצה את משפחת פליסיאן ב-2.2 מיליון שקלים, לאחר שחגי הואשם בביצוע הרצח במועדון הבר נוער בתל אביב, ולאחר מכן המדינה חזרה בה מכתב האישום.

המשפחה, ששנים מבניה, חגי ואחיו בני, נחשדו במעורבות ברצח במועדון הגאה בתל אביב, דרשה בתחילה פיצויים בסכום של עשרות מיליוני שקלים. במכתב קדם תביעה ששלחו למחוז תל אביב של הפרקליטות, טענו בני המשפחה כי רשויות אכיפת החוק התרשלו כשהאשימו את חגי ברצח על סמך עדותו של עד המדינה, שהתברר כי שיקר.