חנק אותו למוות: עם תום חקירת המשטרה, הפרקליטות צפויה להגיש מחר (חמישי) כתב אישום נגד תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו בגין רצח אחיינו בן הארבע בדירת סבו וסבתו בשכונת רמות בירושלים. מהחקירה במשטרה עולה כי החשוד חנק אותו למוות ובכך הביא למותו. מעצרו הוארך. 

בן 4 מירושלים במצב אנוש, קרוב משפחתו נעצר בחשד שחנק אותו
נקבע מותו של הילד בן הארבע שנחנק אתמול בירושלים, דודו חשוד ברצח
גופתו לא תנותח: בג"ץ קיבל את עתירת משפחת הילד שנרצח ע"י דודו

סינק חובש בכיר במדא זיאד דוויאת' על ניסיון הרצח בירושלים. תיעוד מבצעי מדא

האירוע הטרגי אירע מוקדם יותר החודש, אז התקבל דיווח במשטרה אודות ילד כבן 4 שנפצע באורח אנוש בדירה בשכונת רמות בירושלים. יום למחרת נקבע מותו בבית החולים. שוטרי תחנת לב הבירה שהוזעקו למקום עצרו את דודו של המנוח לחקירה, זאת לאחר שעלה כי הקורבן שהה יחד עם החשוד שמתגורר בדירה.

מחקירת האירוע, עלה כי בשלב מסוים הבחינו יושבי הבית כי הילד אינו נענה לקריאתם והחלו לחפש אחריו. בשלב מסוים פרצו יושבי הבית את דלת החדר של החשוד שהייתה נעולה, שם מצאו את הילד מוטל על הרצפה ואילו דודו החשוד יושב בסמוך אליו.

הילד פונה תוך מאמצי החייאה להמשך טיפול רפואי, אך חרף מאמצי הצוותים הרפואיים ביום שלמחרת נקבע מותו בבית החולים. ממצאים רפואיים וממצאי החקירה העלו כי על פי החשד סיבת המוות הנה שנק (חנק) שעל פי החשד נגרם על ידי החשוד במעשה. 

החשוד נעצר לחקירה שהוטלה על ידי מפקד מרחב ציון תנ״צ קובי יעקובי על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון. לאחר מעצרו, החשוד נשלח לאשפוז ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

בתחילת השבוע הוגשה נגד החשוד במעשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום, ומעצרו של החשוד ברצח הוארך כאמור עד למחר.