דרמה בביהמ"ש השלום בפ"ת: בדיון שהתקיים היום (ראשון) בעניין הארכת מעצרה בשנית של המטפלת מהפיליפינים, החשודה בהתעללות בקשישה, חביבה משיח בת ה-72, כפי שפורסם לראשונה ב"מעריב", התמוטטה אחת מבנותיה לאחר שהוצג סרטון ובה נראית המטפלת כשהיא מקבלת את זרועה של אמה בחוזקה ובאכזריות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בתוך כך, משמר המשפט וצוות מד"א פינו את הנוכחים מאולם בית המשפט על מנת לאפשר את הטיפו בבת. אחת מבנותיה, רחל בנאי, סיפרה למעריב: "אחותי עם לחץ דם גבוה התמוטטה בדיון בגלל מה שראינו. זו אכזריות לשמה ואסור להרפות. המטפלת שנתנו בה אמון רמסה את כבודה של אמי וניצלה לרעה את היותה חסרת ישע, סיעודית ומוגבלת. היא התאכזרה אליה למרות שעשינו עבורה את הכל, היא קיבלה מאיתנו יחס של בת משפחה, ודקרה אותנו עם סכין בגב. על כך אין סליחה. היא חייבת להינמק מאחורי סורג ובריח. זה רוע לשמו שצריך לשלם עליו את המחיר".

כעת, מתקיימת הפסקה בדיון עד לסיום הטיפול בבת, לאחר מכן יימשך הדיון כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצר המטפלת, על מנת להמשיך ולצפות בסרטונים החושפים את מה שנראה כהתעללות בקשישה על ידי מי שאמורה הייתה להיות מגן הביטחון שלה.

כזכור, המטפלת נעצרה בשבוע שעבר לאחר בחשד להתעללות בקשישה בת ה-72 בפתח תקווה. על פי החשד, המטפלת הזרה מהפיליפינים חשודה בתקיפה והתעללות בקשישה חסרת ישע בה היא מטפלת בארבע השנים האחרונות. מי שהגישו את התלונה הם בניה של הקשישה, חביבה משיח, שבאקראי נחשפו לסרטונים השונים בה נראית אמם, שעקב אירוע מוחי שעברה הפכה לסיעודית, בעת שהייתה תחת השגחת המטפלת.