בית משפט השלום באשדוד האריך היום (חמישי) עד ליום שלישי הקרוב, את מעצרו של מוחמד צאלח, סטודנט לרפואה בן 18, החשוד ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה. זאת, לאחר שבמהלך הדיון חזרו לדון על טענתו שלא נכח בזירה, אלא היה בביתו.

במהלך הדיון אמר חוקר המשטרה כי "אנו חושבים שהוא היה בזירה ולעניין נוכחות עם טלפון כזה או אחר, אני לא אגיב". לאחר מכן, נשאל החוקר על ידי סנגוריו של צאלח, האם אביו של מוחמד חיזק את האליבי של בנו. לטענת החוקר, "התשובה הייתה שלילית, אני מפנה את בית המשפט, העדות של האבא לא תומכת בגרסתו".

בסיום הדיון, השופט עידו כפכפי קיבל את עמדת המשטרה ואמר כי "לאור העובדה שבחר לשתוק, המסוכנות התחזקה. הוא גם נשאל שאלות טכניות שנוכל לבדוק את הטענות שלו, מאיפה הוא יצא ואיפה הוא היה והוא בחר לשתוק. לאור זאת, החשד מקים עילת מסוכנות ועילת השיבוש מתקיימת".

כמו כן, סנגוריו של צאלח השיבו טענו כי "יסוד כבוד האדום וחירותו חל על כולם. יש פה משהו ייחודי, מדובר בסטודנט, תחילת הלימודים שלו ב-15/10, וכבר ממהתחלה המשטרה חשדה שהוא נמלט. כשאנו מביאים להם את חומר הראיות ומראים להם את כרטיס הטיסה, זה משתנה. פתאום הוא ספודנט. הוא מוסר גרסה מפורטת לגבי האליבי שלו, הוא צריך להיכנס לנושאים אחרים".

"בדיקת האליבי היא בדיקה בסיסית, על מחדלים כאלה המשטרה מקבלת על הראש, זה דבר ראשוני שצריך לעשות או חפות או לא. האליבי לא הופרך. הוא אומר שהוא ישן עד שעה 14:00, בשעה 19:00 הוא נמצא בשדה התעופה, יש לו חולצה עליו, מה הבעיה להוריד את החולצה ולבדוק אם יש שרידי ירי או ט"א בתוך המכוניות? נחזיק אותו כבן ערובה לבדיקה פורנזית?".