שבועות חלפו מאז נרצח יואל להנגהל ז"ל במהלך קטטה המונית בקריית שמונה. למרות מעצרם של שני חשודים ברציחתו, המשטרה עדיין לא הצליחה לפענח כיצד נרצח . נשאלת השאלה האם נדקר למוות או שהוכה על ידי ההמון. מפקד תחנת המשטרה בקריית שמונה יודח מתפקידו בעקבות המקרה.

לאחר רצח יואל להנגהל: המלצה למפכ"ל להדיח את מפקד תחנת קריית שמונה
אביו של יואל להנגהל על הרצח: "הייתה שם גזענות, כי הוא לא ידע לדבר עברית" 

דודתו של יואל ז"ל, שירה, שוחחה היום (שני) עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5fm ותרגמה את דבריו של גדעון, אביו של יואל. בפתח הריאיון נשאלו השניים מה דעתם על כך שמפקד המשטרה בקריית שמונה יודח מתפקידו בעקבות חוסר תפקוד לאחר המקרה. הם הסבירו כי תפקידה של המשטרה הוא לעזור ולהציל אנשים שנמצאים במצב קשה, "אם הוא לא עשה זאת זה השכר שמגיע לו. אנחנו כועסים, למה שלא נכעס. נרצח ילד שלנו".

משפחתו של יואל ז"ל הגיעה לארץ לפני כשנה. אז מה הם חושבים על המדינה? למרות האסון הנוראי הם עדיין מרגישים קשר לארץ, "אנחנו אחד מהשבטים, אנחנו בני מנשה. אני עדיין שמח שאני גר פה בארץ ישראל". כשנשאלו איזה עונש הם מצפים שיקבלו הרוצחים של יואל ז"ל אמרו: "הם יקבלו מה שמגיע להם לפי החוק של המדינה", הסבירו.

לסיום, נשאלו האם הם מקבלים את העזרה שלה הם זקוקים בארץ, ואמרו: "מה שאנחנו רוצים שכל הרוצחים שהשתתפו במקרה יקבלו עונש כמו שצריך, שיהיה צדק, ושלום בארץ".