משפט זדורוב מגיע לשלבים האחרונים: לאחר שלב הסיכומים של התביעה וההגנה, נערכים כעת דיוני הוכחות בממצאים המעודכנים שעליהם ביקשה ההגנה לקיים דיון. לטענתה, מדובר בהוכחות לחפותו של רומן זדורוב, שנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה לפני כ־15 שנה בבית ספרה בקצרין. הפרקליטות מצדה ממשיכה לטעון כי זדורוב ידע פרטים מוכמנים מזירת הרצח, וכי יש מספיק ראיות על מנת להרשיע אותו ברצח.

מחר תמשיך בעדותה ד"ר נורית בובליל, מומחית לזיהוי דנ"א מהמכון לרפואה משפטית, שהתייחסה לממצאי הדנ"א המיטוכונדריאלי מהחודשים האחרונים, שנוגעים לדגימות השיער שנמצאו על גופתה של תאיר ראדה. נמצא כי יש התאמה גנטית מסוימת בינן לבין אדיר חבני, שהיא בעלת שכיחות נדירה ממה שחשבו בעבר.

בובליל הציגה את חוות דעתה: "בפרופיל של אדיר חבני יש מוטציה נדירה מאוד. כשאנחנו רואים מופע שהוא נדיר, קשה לנו להגיד עד כמה נדיר הוא, כי למאגרים שלנו יש מגבלות". היא הוסיפה: "אני מסכימה שדנ"א מיטוכונדריאלי מאתגר את העיסוק הפורנזי ומתאים יותר למחקר. אבל אנחנו עושים שימוש בפרקטיקה הזאת בימים אלו בתיקים שנוגעים לפרשת ילדי תימן וגם בתיק רצח כפול שנמצא לפני הגשת כתב אישום.

אני לא מסכימה לאמירה של הפרקליטות שעושים בדיקות כאלו רק כדי לשלול או לקבל מידע ברמת המודיעין - עושים בדיקה כדי למצוא התאמה. אנחנו לא יכולים להצביע על בן אדם, זה נכון. אבל זה לא מייתר את הראיה". אב בית הדין, השופט אשר קולה, התייחס לפני כמה שבועות לממצאים מהחודשים האחרונים ואמר: "עד עכשיו אמרנו שזה לא שובר שוויון, פה משהו השתנה. להגיד שזה בטון יצוק - זה מרחיק לכת, אבל להגיד שאין לזה שום משקל - זה גם מרחיק לכת". עוד צפוי להעיד עד ההגנה ד"ר דורון בהר, מומחה לשושלות גנטיות. הוא יעיד על מידת הנדירות של הפרופיל הגנטי של חבני ועל האפשרות הסטטיסטית להתאמה לשתי השערות שנמצאו בזירת הרצח.

בחודשים האחרונים נערך ריצוף מלא של השערות בזירה, ונמצא כי חבני נכלל בקבוצת האנשים שהפרופיל הגנטי שלהם תואם לזה של השערה. בכך נשללה האפשרות כי היא שייכת לזדורוב או לראדה. חבני הוא בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו, שנחקרה בעבר בחשד לרצח ראדה והתיק נגדה נסגר. גם היא וגם הוא מכחישים כל קשר לפרשת הרצח.