משפט נתניהו: הדיון במשפט נמשך הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים, עם העדות של עדי קופולביץ מאגף הכלכלה במשרד התקשורת בתיק 4,000. בפתח הדיון ציינה התובעת עו"ד יהודית תירוש כי אחת העדות בתיק אוימה בימים האחרונים. "אתמול הייתה עליית מדרגה נוספת, כשגורם מסוים קרא לשר מיועד לסיים את עבודתה של עדה שעובדת באותו משרד של עדה שהעידה לפני מספר חודשים".

המנהל העסקי של מילצ'ן: "מנכ"ל משרד רה"מ אמר שהוא לא מוכן ללכת לכלא על חקיקה כזו"
יקבל כסף בחזרה? הבקשה שהגיש נתניהו לבית המשפט

"מאז שהתחיל המשפט מאוד משתדלים לשמור על האולם הזה ממה שקורה בחוץ. כשמה שקורה בחוץ עלול להשפיע על מה שקורה בבית המשפט, אנחנו מרגישים צורך לעדכן את בית המשפט. בשנה וחצי האחרונות יש הכפשות חוזרות נגד כמעט כל העדים בתיק. אנחנו חושבים שלדברים האלה יכולה להיות השפעה לא טובה על עדים, במיוחד על קבוצת העדים הקרובה שבה יש עובדים במשרדים ממשלתיים".

בנימין נתניהו בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כמו כן, בדיון האחרון העיד רואה החשבון זאב פלדמן, שהיה מנהלם העסקי של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר. פלדמן העיד תחילה בנושא מעמד המס של מילצ'ן, ואמר כי החל מ-2010 הוא נחשב כתושב חוזר והדבר "מקנה למי שמקבל בעיקר פטור ל-10 שנים ממס בישראל ולגבי הכנסות מחוץ לישראל, גם פטור מדיווח.

כאשר נשאל פלדמן מה ידוע לו על מידת החשיבות שהוא ראה השיב העד: "זה הקנה לו הטבות". פלדמן הוסיף כי מילצ'ן "היה מעוניין בהארכה אבל אני חשבתי שזה לא אפשרי ולא רצוי. אני עם שאריות של איש המערכת, רשויות המס בצדק מתנגדות לתיקון הזה".