בעקבות עדותו של ראש הסגל של נתניהו לשעבר, דוד שרן, במשפט נתניהו, צייץ אביעד גליקמן כי "הוא התפתל ושיקר באשר לכמות הסיגרים שנתניהו עישן". גליקמן, הפרשן לענייני משפט של חדשות 13, שוחח היום (רביעי) על כך עם בן כספית ואריה אלדד והתייחס לדברים.

עדותו של דוד שרן נמשכת: "בכל התיקים חיפשו את נתניהו, גם בפרשת הצוללות"
בכיר לשעבר בפרקליטות תוקף: זהו הדבר המזעזע ביותר שעשו החוקרים בתיק 4000  

"אחרי תיק 4000 עברו לדבר על תיק 1000, שזה באמת אחד הדברים היותר מוזרים שראיתי, וראיתי דברים", ציין גליקמן. "במשטרה שאלו אותו על כמויות הסיגרים שנתניהו מעשן. הוא אמר חמש פעמים ביוזמתו שנתניהו מעשן בין שניים לארבעה סיגרים ביום. אני מדבר על החקירה שהתרחשה בשנת 2016 לפני תיק 3000 ולפני תיק 4000 הוא הגיע כעד לחקירה נינוחה. היום הוא הגיע ואמר משהו אחר, ומסביר שטעה. הוא אומר שהיום נתניהו הוריד את הכמויות, ומעשן הרבה פחות. הוא טען שהיו תקופות שנתניהו עישן חצי סיגר פעם ביום".

"תבינו, אפשר לטעות במשטרה, שרן יכול להגיד שטעה, והכל בסדר, אבל בדבר כזה שאתה אומר מיוזמתך חמש פעמים? התובע מבקש להשאיר את ההודעות שלו במשטרה כ־10א, וזה קצת שופך אור על הפיתולים והשקרים שלו בתיק 4000", אמר. "אני בוחר להאמין למי שמגיע למשטרה ואין לו ברירה אלא להגיד את האמת. אתה אומר את האמת, אלא אם כן מדובר בעבריין. זה מעמד לא נעים. אתה אומר את מה שאתה יודע ואת מה שממשי".

הוא סיכם את עדותה של יפעת בן חי שגב, ואמר: היא בסוף מאשרת עובדה אחת פשוטה – עובדה שפילבר אמר שנתניהו אומר שמיזוג בזק יס צריך להיות בעדיפות גבוהה. אותו הדבר דוד שרן – הוא מאשר את מה שנכתב בכתב האישום. הוא מנסה להקטין את זה, ולכן מבקשים להכריז עליו כעד עוין". 

בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. צילום: ניברן ברודקאסט

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm