רצח הנער יואל להנגהל: הסתיימה היום (שלישי) חקירת שלושה שוטרים בחדש לשיבוש מהלכי משפט, מרמה והפרת אמונים. בסיום החקירה הועבר התיק לפרקליטות המחלקה לחקירות שוטרים לבחינה ולקבלת החלטה.

דקר בבטנו ונמלט: כתב אישום הוגש בגין רצח יואל להנגהל
אביו של יואל להנגהל על הרצח: "הייתה שם גזענות, כי הוא לא ידע לדבר עברית"

כזכור, מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שוקי תחאוכה, המליץ למפכ"ל שבתאי ולשר לביטחון פנים בר-לב להדיח את מפקד תחנת קריית שמונה, סנ"צ ניר ששון, בעקבות אירוע רציחתו של הנער. בנוסף, המליץ ניצב תחאוכה לרשום הערה פיקודית לסגנו של מפקד תחנת קריית שמונה. מפקד המחוז גיבש את המלצתו לאחר שבתחקיר הראשוני של האירוע, עלה כי טרם הרצח הגיעו שוטרים למקום, הפרידו בין המעורבים אך בסופו של דבר החליטו לעזוב את הזירה.

ניצב תחאוכה מצא כי נפל פגם חמור בהחלטה לעזוב את המקום, וכי מדובר בטיפול לקוי של השוטרים באירוע. בעקבות כך, כאמור, הוא סבור כי מפקד התחנה וסגנו לא יוכלו להמשיך בתפקידם. 

כזכור, יואל להנגהל ז"ל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, נדקר למוות באירוע אלימות בקריית שמונה. הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי זיו בצפת, שם נקבע מותו. מחקירה המשטרה עלה כי הוא השתתף במסיבת יום הולדת סמוך לכיכר ההסתדרות בקרית שמונה, במהלכה נדקר לאחר שפרצה קטטה במקום.