על רקע חקירת פרשת השחיתות בעיריית פתח תקווה, הבוקר (רביעי) עוכב לחקירה מנכ"ל העירייה יניב בניטה, וכן זומנו מעורבים נוספים. כזכור, בניטה נעצר כבר בחודש אוגוסט האחרון לחקירה, עם פרוץ השלב הגלוי בפרשה ביאח"ה שבלהב 433 במשטרה, בחשד לעבירות רישום כוזב במסמכי תאגיד לפני הבחירות המוניציפליות בשנת 2018.

החקירה הסתיימה בשלב הזה כאשר כל הנחקרים שוחררו, נציין שבין הנחקרים היו גם שלושה עורכי דין שנחקרו בחשד למעורבות בפרשה. כאמור כל המעורבים שוחררו, החקירה נמשכת.

אתמול, בתום חקירה ממושכת שנמשכה שעות ארוכות, שוחררו למעצר בית ראש העירייה רמי גרינברג וכן מספר נחקרים נוספים. נציין כי במשטרה מצביעים על התפתחות בחקירה וראיות חדשות שנאספו במסגרת החקירה הגלויה במהלך החודשים האחרונים, מאז גל המעצרים הקודם.

כמו כן, אמש ביצעו החוקרים מספר תרגילי חקירה, כאשר החקירה הזו נמשכת בצורה מואצת, כשגם החוקרים מבינים היטב שנותרו עוד עשרה חודשים לבחירות הבאות לרשויות המקומיות והם יעשו כל מאמץ לסיים את החקירה עד לסוף חודש מרץ. זאת, במטרה להעביר את החומר לפרקליטות, שתבחן את התשתית הראייתית, האם להגיש כתב אישום נגד המעורבים. נציין כי הבוקר יגיעו גם אותם נחקרים מאמש להמשך החקירה, במסגרת מעצר הבית אליו נשלחו.