בית משפט השלום באשקלון האריך הערב (רביעי) בשישה ימים את מעצר הסייעת מהפעוטון בשדרות, החשודה בעבירות חמורות של התעללות בפעוטות בגילי ארבעה חודשים עד 1.4 שנה במעון שבו עבדה.

בית המשפט השתכנע כי ברשות החוקרים תיעודים מפלילים המצביעים על חשדות כבדים נגד הסייעת בדבר עבירת תקיפה והתעללות בפעוטות, כאשר לחשודה מיוחסים מקרים בהם הכתה את הפעוטות וחבטה בהם ונהגה בהם באלימות תוך הפעלת כוח בלתי סביר ובצורה אגרסיבית במסגרת התעללות בקטין חסר ישע.

חקירת המשטרה החלה בעקבות תלונה שהוגשה על ידי הורים של פעוטה בגן. לאחר שהחוקרים אספו מצלמות אבטחה ומכשיר DVR ובתום שעות צפייה רבות מאוד הם התחקו אחר שורת מקרים, בהם זוהה פעולה אלים ודומה מצידה של הסייעת. אם נכון לאתמול, החשד התבסס על שני פעוטות מהמעון, היום המספר עלה ומדובר במספר לא מבוטל של פעוטות במעון, שנפלו קורבן לאלימות שהפעילה כלפיהם הסייעת.

בחקירתה החשודה קושרת עצמה לאירועים ולא בכדי בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה בשישה ימים. נציין כי באותו מעמד הוציא בית המשפט צו איסור פרסום על שמה של הסייעת וזאת כדי לשמור על החקירה בשלב הזה ללא אמוציות ומבלי אפשרות לעורר מכשול כלשהו. נכון לרגע זה נאסר פרסום שמה אך כפי שנחשפנו בעבר, בדיונים הבאים וככל שהחשדות יתבהר ויתעמתו, שמה יותר לפרסום על מנת לאפשר להורים נוספים ככל שיש להתלונן נגדה במשטרה ולהעצים את החקרה בניינה.