בית המשפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) את מעצרו ב-10 ימים את החשוד ברצח אחותו בנס ציונה והותיר לפרסם את שמו, רביד אריאל ישעיהו בן ה-32.

במהלך הדיון על הארכת המעצר, טען סנגורו כי מדובר בבחור צעיר ללא עבר פלילי, הסובל מסכיזופרניה. עוד טען כי מבדיקה ראשונית עולה כי הוויכוח בבית בינו לבין אחותו קשור לפרסום ברשתות החברתיות. במהלך הדיון על הארכת המעצר, טען החשוד כי אחותו גונבת ממנו. עורך הדין איתי שוחט, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד, אמר: "מדובר באירוע טרגי וליבנו עם המשפחה. האח מאובחן כמתמודד נפש מגיל צעיר ומטופל על ידע מערכת בריאות הנפש. לאור מצבו בית המשפט קיבל את טענותינו והורה לשלוח אותו לקבלת חוות דעת".

חשד לרצח בנס ציונה (צילום: דוברות מד''א)
חשד לרצח בנס ציונה (צילום: דוברות מד''א)

כזכור, המנוחה בת ה-27 נמצאה אתמול ללא רוח חיים ועם סימני חבלה על גופה בדירתה בנס ציונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום. מי שהזעיק את המשטרה היה שכן שנחרד לשמע צעקות שבקעו מאותו בית. הוא הגיב במהירות נטל סולם הצמיד אותו לקירה הבית הפרטי וטיפס אל הקומה השנייה משם נשמעו הצרחות. מיד כשהסיט את החלון זיהה את הצעירה כשהיא מתבוססת בדמה ובאותה עת את אחיה שנמלט מחדרה. בשלב הזה התקשר השכן למשטרה ודיווח על האירוע. 

מפקד תחנת רחובות, סנ"צ דודי מרון, סיפר: "עם קבלת הדיווח על המקרה הגענו מיידית למקום וגילינו לצערנו שהצעירה כבר איננה בין החיים. איתרנו בחדר סמוך חשוד שהתבצר, פרצנו פנימה ועצרנו אותו. יש לנו סיבות להאמין שהוא זה שביצע את הרצח". חקירת האירוע הוטלה על היחידה למאבק בפשיעה (יל"פ) של מרחב שפלה במשטרה.

בתוך כך, בית המשפט האריך את מעצרם של שני חשודים במקרי רצח נפרדים בעיר לוד. מעצרו של יעקב חיימוביץ', החשוד ברצח שכנתו, הוארך בשמונה ימים. מעצרו של משה אטיאס, החשוד ברצח אשתו, הוארך בתשעה ימים.