יונתן אילן, בנו של יצחק אילן ז"ל, שהיה בכיר בשב"כ ונלחם על מנת להוכיח את חפותו של רומן זדורוב בפרשת רצח תאיר ראדה, שוחח היום (חמישי) עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM ובירך את החלטת בית המשפט בנצרת לזכות את זדורוב מחמת הספק. זדורוב הוכרז כזכאי במשפט עם רוב של שני שופטים נגד אחת.

"צירוף מקרים נדיר ורשלנות משטרתית": הטיעונים שהביאו לזיכוי זדורוב
"הפרקליטות רצחה את הבת שלי, המלחמה רק מתחילה": אילנה ראדה במתקפה חריפה

בפתח השיחה שיתף אילן בתחושות בעקבות זיכויו של זדורוב: "דומע, מתרגש ומרגיש שהצדק נעשה. הגעתי לכאן כדי לייצג אותו, מקווה שהוא מסתכל מלמעלה ושלפחות זה נותן לו נחת. הוא חי את זה לגמרי, חלק מחוות הדעת שהוגשה לבית המשפט לגבי משפט חוזר היתה שלו ובזכותו. כמה שהוא היה בתפקידים עוצמתיים ותפקידי מפתח, הוא תמיד הטיל ספק. זה מה שהוא חינך את הפקודים שלו ואותנו".

"ברגע שהוא ראה דבר אחד שגרם לו להטיל ספק הוא פשוט התפוצץ על זה, הפעיל את כל המשאבים שלו על התיק הזה, חקר אותו מחדש. הוא בעצם הדמות הציבורית הכי בכירה שיצאה נגד המערכת, והיתה לו פגישה של שש שעות עם שי ניצן. הם התקוטטו חזק, שי ניצן לא השתכנע אבל אבא שלי תמיד טען ששי ניצן לא ירד לסוף דעתו, זה לא שהוא רוצה להכניס אדם חף מפשע לכלא", סיפר.

עוד הדגיש כי: "התאוריה העיקרית היא על פרטים מוכמנים, פרטים שרק הרוצח והחוקרים יודעים עליהם. הרבה אנשים אומרים 'אז איך הוא הודה?', מי שמבין בחקירות מבין שגם פרטים מוכמנים אפשר לשתול בפיך. אבא שלי טען שהוא ידע פרטים מוכמנים כי השתילו לו אותם".

באשר לרמת דיוק הפרטים אליהם ירד אביו בכל הפרשה ולרמת המעורבות בה נקט, אמר: "הוא היה גם אמור לבוא להעיד, כי חלק מהבקשה למשפט חוזר היתה חוות הדעת שלו, למרות שחוות דעת היא לא ראיה קבילה, החליטו להגיש אותה בכל זאת. השופט התייחס לחוות הדעת הזו. צריך גם לזכור שהוא בא עם היתרון של הדובר רוסית, אבא שלי גם היה בלשן, והוא פשוט מראה איך מתרגמים לא נכון מילה ברוסית. הוא שילב את כל היכולות שלו, לצערי הוא לא זכה ליום הזה אבל אני מקווה שהוא מסתכל מלמעלה. מזל טוב למשפחה".