פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד תושב חיפה בן 35 בחשד לרצח אשתו, דריה ליטל ז"ל. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים. 

מהחקירה עולה כי בין החשוד לבין ליטל התגלה ויכוח במהלכו הוא חנק אותה בחוזקה ובאמצעות ידיו, לאחר מכן הלם מספר פעמיים עם פטיש בראשה. צוותי הרפואה שהגיעו למקום איתרו את דריה ז"ל כשהיא ללא רוח חיים בסלון הבית ונאלצו לקבוע את מותה. בעלה ששהה בבית בעת הגעת השוטרים נעצר במקום, כמו כן הפטיש שעל פי החשד שימש אותו אותר בזירה. 

זירת רצח דריה ליטל ז''ל בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת רצח דריה ליטל ז''ל בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)

פראמדיק מד"א שחר עטיאס סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה עם חבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מפקד מרחב כרמל, ניצב משנה אלי מגן הטיל את חקירת הארוע על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של המרחב. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, בתום ביצוע פעולות חקירה, שכללו גביית עדויות רבות ואיסוף ממצאים פורנזיים מהזירה, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.