פרקליטות מחוז מושבת צפון הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גרמה זארו, בן 40, תושב קריית אתא בגין רצח בת זוגתו אדיסי אלבה, בת 30 במותה ז״ל.

אדיסי אלבנה נרצחה מדקירות סכין בביתה בקרית אתא, בן זוגה הסגיר עצמו
רצח אדיסי אלבנה: חשד שבעלה היה שיכור; שכנים שמעו צעקות מתוך הבית

על פי כתב האישום שהגישה עו״ד נג׳וא סלימאן, "הנאשם והמנוחה היו נשואים זה לזו מזה כשנתיים, והיחסים ביניהם היו מתוחים. בתאריך הרצח, הנאשם נטל שתי סכיני מטבח ודקר את המנוחה מספר פעמים רב בכל חלקי גופה וכן שיסף את צווארה. הנאשם לא חדל ממעשיו על אף זעקותיה של המנוחה, עד שראשה נשמט והיא חדלה לצעוק ולזוז".

עוד עלה מכתב האישום: "לשמע זעקות המנוחה, שכנים המתגוררים בסמיכות הזעיקו למקום כוחות משטרה ומד"א. בתוך מספר דקות הגיעו לדירה אנשי מד"א, דפקו על דלת הדירה, אך הנאשם לא פתח את הדלת. לאחר שהנאשם דקר את המנוחה הוא רחץ את ידיו, החליף את בגדיו המגואלים בדם, לקח את הכסף שהיה לו, יצא מהדירה ונעל אחריו את הדלת, כשהוא מותיר את המנוחה 'שרועה על הרצפה ומתבוססת בדמה'".

לאחר מכן הנאשם יצא מהדירה ומהבניין, משך כסף מחשבון הבנק שלו, שלח הודעות קוליות לבני משפחתו באתיופיה, הלך לתחנת משטרת זבולון והסגיר את עצמו לשוטרים. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.