כוחות הביטחון חיסלו בטול כרם את שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי באבני חפץ

לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו״ש, לוחמי צה"ל ושב"כ פעלו הבוקר (שבת) במחנה הפליטים נור שמס, הסמוך לטול כרם, למעצר מבוקשים החשודים בפיגוע הירי באבני חפץ השבוע. במהלך פעילות למעצר מבוקשים התפתחו חילופי אש ונהרגו שני המחבלים חמזה ח'רויש, בן 22 וסאמר א-שאפעי, בן 22. מדובר במחבלים שאכן ביצעו את פיגוע הירי. בעקבות כך, דובר חמאס, חאזם קאסם, שלח מסר מאיים לישראל  והזהיר מפני תגובה.

תיעוד פעילות כוחות הביטחון בטול כרם. צילום: דוברות המשטרה

לכתבה המלאה

אסון ברמת הגולן: אב נפל אל מותו לאחר שטייל באזור עם בנו

תושב מרכז הארץ בן 60, נהרג אתמול  ברמת הגולן לאחד שנפל מגובה בנחל סער. הוא טייל באזור יחד עם בנו. מתנדבי המשטרה מיחידת חילוץ גולן חילצו אותו וביצעו בו פעולות החייאה. רופא יחידה 669 שהגיע לזירה, נאלץ לבסוף לקבוע את מותו. 

לכתבה המלאה 

שרד בחייו תשעה ניסיונות חיסול: ניסים אלפרון הלך לעולמו בגיל 68 לאחר מאבק בסרטן

 ניסים אלפרון, מי שהיה אחד מראשי העולם התחתון בישראל בעבר, הלך לעולמו היום (שבת) בגיל 68 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא השאיר אחריו אישה ושישה ילדים. כמו כן, אלפרון היה נקי מפשע ב-20 שנה האחרונות אך נאלץ לעבור תשעה ניסיונות חיסול. 

לכתבה המלאה

ניסים אלפרון (צילום: פלאש 90)
ניסים אלפרון (צילום: פלאש 90)

הכתר הונח, התותחים רעמו: צ'ארלס השלישי הוכתר למלך בריטניה

שמונה חודשים אחרי שירש את אמו, המלכה אליזבת השנייה, ו-70 שנים לאחר הטקס הקודם, היום (שבת) התקיים טקס ההכתרה הרשמי של מלך בריטניה, צ'ארלס השלישי, ושל רעייתו, המלכה קמילה. הטקס נערך בכנסיית וסטמינסטר בלונדון, ואותו הוביל הארכיבישוף מקנטרברי, ג'סטין ולבי.

לכתבה המלאה

הכתרת המלך צ'ארלס השלישי (צילום: רויטרס)

לקראת סוף העימותים הקשים? בזמן שהלחימה נמשכת - הכוחות בסודן החלו בשיחות משא ומתן

קרבות כבדים נערכו בימים האחרונים ברחבי סודן בין כוחות הצבא בראשותו של הגנרל עבד אל־פתאח אל־בורהאן, לבין המיליציה של כוחות ה"תגובה המהירה" (RSF), בראשותו של מוחמד חמדאן דגלו המכונה חמידתי. זאת, כשברקע הוכרז על הפסקת אש. עם זאת, נודע כי שיחות שביתת נשק ייערכו היום (שבת) בעיר ג'דה בערב הסעודית בין שני הצדדים בעימותים. כך, אישרו ממשלות ארה"ב וסעודיה.

לכתבה המלאה

לאחר יותר משלוש שנים: הוסר מצב החירום העולמי עקב נגיף הקורונה

סוף המגיפה? נגיף הקורונה אינו מהווה עוד מצב חירום עולמי, כך הודיע אמש ארגון הבריאות העולמי. הצעד מגיע מעט יותר משלוש שנים מאז פרוץ המגיפה, שהובילה למותם של יותר משבעה מיליון בני אדם. "ועדת החירום התכנסה אתמול בפעם ה-15, והמליצה לי להכריז על סיום מצב החירום, קיבלתי את העצה הזו", אמר מנכ"ל הארגון הבטדרוס אדהנום ג'ברייסוס.
 
לכתבה המלאה