מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, התייחס הערב (ראשון) למחאת המילואים ולמצב חיל האוויר בדברים שנשא בטקס החלפת מפקד בסיס חיל האוויר "נבטים".  

מדברי מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר: "החלפת הפיקוד הזאת מתרחשת על רקע אירועי סוגיית המחאה, ההקצנה והפילוג בעם. הם אינם פוסחים על החיל. אתגר הכשירות והלכידות בין משרתינו הוא בליבת העיסוק, בליבת המיקוד הצה"לי. בימים האחרונים נשמעים קולות כלפינו, לובשי המדים. במעמד זה אני פונה אליכם, אנשיי - זכרו מי אנחנו, זכרו למען מה אנחנו קמים בבוקר".  

"גם כשקשה העם יודע מי אנחנו, המדינה יודעת למה אנחנו קמים בבוקר. אני כמפקד שלכם זוכר כל יום את הלשם מה יודע וגאה בכם כל כך. האתגרים שלפנינו משמעותיים, יחד עם כלל זרועות צה"ל נדע להוות בכל תרחיש וזירה - את המגן לעמו ישראל".

"מכובדיי - יש כאן בסיס שנמצא בשיא כושרו, ערוך, דרוך ומוכן לכל משימה אליה נדרש. בעת הזו - המיקוד במי שאנו, כה מזוקק ובהיר - אנו כאן להביא לידי ביטוי את יכולותינו הצבאיות במימד האווירי אשר ניתנו לנו - באומץ, בקטלניות, בדיוק, תוך שיתוף פעולה ובעיקר - ברעות ובאמון מוחלט בינינו. אני מתבונן בכם ויודע שיש על מי לסמוך".