סמל דולב חיים מלכה ז"ל, בן ה-19 משלומי לוחם בגדוד 450 של חטיבת ביסל״ח ששירת תחת חטיבת כפיר, נפל אתמול בקרב באזור ח'אן יונס לאחר שנפגע ממטען חבלה. הוא הועלה מדרגת רב"ט לדרגת סמל לאחר מותו. דולב למד בבית חינוך תיכון גליל מערבי במגמה המדעית-טכנולוגית. הוא התנדב במד"א, אהב לשחק כדורגל והיה אוהד מושבע של מכבי ת"א.

"סרח עודף": גורמים בממשלה במתקפה חסרת תקדים על גנץ
הקו האדום נחצה? האזהרה הדרמטית שהועברה ללבנון מאירופה

אביו, אבי מלכה, ספד לו: "דולדול אהובי. לילה ראשון בלעדיך, לא מצליח להבין מה עוד ממתין לנו כמשפחה עם החיים שלנו והבור העמוק בלב שהשארת לנו. איך ממשיכים לחיות עם האובדן הגדול ביותר שניתן לחוות. נוח על משכבך בשלום ילד שלי. אוהבים אותך, אמא, אבא, עמית ומיקה".

ראש מועצת שלומי, גבי נעמן, ספד לו: "אין מילים לנחמה, נותר לנו רק לחבק את ההורים והמשפחה היקרה - שאיבדה את בנם היקר והגיבור במלחמה על קיומנו. במלחמה המוצדקת ביותר, יותר מאי פעם.  החיילים הצעירים הללו - כולם גיבורים וכאיש אחד, יצאו למלחמה עד לנצחון מוחלט כי אין לנו ארץ אחרת. קהילת שלומי כולה מחבקת את המשפחה האבלה ותמשיך ללוותה".

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר, שהוא גם יו"ר פורום ישובי קו העימות, הוסיף ומסר לאם השכולה סיוון שעובדת במועצה: 
״הלב דואב ושותת דם. כשהתבשרתי על נפילתו בעזה של דולב בנך האהוב שכל כך דאגת לו - מיאנתי להאמין. אין מילים שיכולות לתאר את הכאב שפילח את ליבי כשנסעתי לביתך. אני וכל עובדות ועובדי המועצה מחבקים ונעטוף אותך את אבי ואת הילדים המקסימים. יהי זיכרו של דולב מבורך״.