ארגון העובדים של הקרן קיימת לישראל הגיע למפגש מרגש עם חיילים המאושפזים במרכז השיקום בבית החולים שיבא בתל השומר, כדי למסור מתנות אישיות – עשרות מחשבים ניידים, כל אחד מהם בשווי אלפי שקלים. המחשבים נמסרו לחייליים שנפצעו ונמצאים כעת בשיקום.

מחקר חדש חושף: הקשיים עימם מתמודדים צוותי המטפלים מפרוץ המלחמה

העובדים לא רק תרמו ימי חופשה שהומרו בכסף ובציוד לחיילי צה"ל, אלא גם פעלו בכדי לתקן ולשדרג מחשבים ישנים, אשר ישמשו את החיילים. במסגרת הפעילות הייחודית, הועברו המחשבים לתיקון ושדרוג בידי עובדים ולאחר מכן הועברו לחיילים בבתי החולים. בין הפצועים שזכו לביקור היה החייל עמית בר, לוחם בחטיבת הנח"ל שנפצע באורח קשה ב-26 דצמבר.

מחווה של קק''ל 2 (צילום: בני שיינמן, קק''ל)
מחווה של קק''ל 2 (צילום: בני שיינמן, קק''ל)

פציעתו הקשה של עמית הובילה לקטיעת רגלו והוא נמצא בשיקום ממושך, במסגרתו עבר כבר עשרה ניתוחים מתחילת המלחמה. עמית הוא בנו של מנהל אגף הפדגוגיה בחטיבת החינוך בקק"ל וגזבר ארגון העובדים, אהרון בר, שהפתיע א בנו במסגרת הביקור המרגש של עובדי קק"ל בבית החולים.

"עובדי קק"ל עומדים לצידם של חיילי צה"ל בכל עת ובכל מקום. אלו הם טובי בנותינו ובנינו המקריבים את גופם ונפשם למען הביטחון שלנו", ציין יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, ישראל גולדשטיין – "זה המעט שאנו יכולים לעשות בשביל להביע את ההערכה העצומה שלנו אליהם. נמשיך לפעול בכל המשאבים בכדי להעניק להם רוח גבית ולתת להם את המענה הטוב ביותר".