נעצר פלסטיני החשוד בפיגוע דריסת השוטר שאירע הבוקר (רביעי) בכביש 60 שבנימין. 
הפלסטיני החשוד נעצר ע"י כוח צה"לי ונלקח לחקירות במשטרת בנימין.
הפיגוע אירע כאשר רכב בעל לוחית זיהוי ישראלית הגיע למחסום יזום של שוטרי סיור מתחנת בנימין באזור "המשטרה הבריטית". שוטר הסיור שהיה במקום סימן לרכב לעצור בצד לבדיקה שגרתית. הרכב האט, אך לאחר מספר מטרים האיץ שוב לעבר השוטרים ופגע באחד מהם, שנפצע קל ברגלו. 

אחד השוטרים ירה לכיוון הרכב, אך הרכב החשוד המשיך בנסיעה. כעבור כמה מאות מטרים הנהג נעצר בצד הדרך ונמלט רגלית לכיוון הכפר סילוואד. כוחות משטרה וצבא פתחו בסריקות לאיתור נהג הרכב ובמקביל הרכב החשוד נבדק. כאמור, כמה שעות לאחר מכן הוא נעצר ונלקח לחקירה.
לאחר האירוע נאמר כי כל כיווני החקירה נבדקים. גורם ביטחוני אמר כי "עד שלא נתפוס את הנהג לא נדע אם מדובר באירוע על רקע פלילי או לאומני, אבל כרגע כיוון החקירה הוא לאומני". ככל הנראה לאחר החקירה הנסיבות יובהרו. 

מספר שעות לאחר מכן אירע פיגוע טרור נוסף בבנימין, במהלכו נדקרה חיילת ונפצעה באורח קשה. הפיגוע אירע בכיכר אדם שבבנימין, בין פסגת זאב לתל ציון. על פי הדיווחים שהגיעו מהשטח, החיילת נפצעה בצווארה וטופלה במקום. 

בפיגוע לקחו חלק שני מחבלים. אחד מהם חוסל על ידי לוחמת מגדוד המעברים של פיקוד העורף, שהייתה בסמוך לחיילת שנדקרה. מחבל שני נעצר בחשד לכך שסייע בפיגוע. אישה נוספת הוגדרה כנפגעת חרדה במקום.

אסף בן ארצי, חובש במד"א, שמתגורר בישוב אדם והגיע ראשון לזירה, סיפר: "צעירה כבת 19 שכבה בדרך עפר לצד הכביש כשהיא דקורה בפלג גופה העליון ואנשים שהיו במקום העניקו לה טיפול ראשוני בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבה קשה והיא בהכרה מלאה".


חיסול המחבל מהפיגוע בכיכר אדם. צילום: ירדן צברי


הסכין ששימשה את המחבל בפיגוע בכיכר אדם. צילום: ירדן צברי