שני בני אדם נרצחו בפיגוע הדקירה בתל אביב שאירע היום בצהריים (חמישי) בבניין פנורמה ברחוב בן צבי, אך היה יכול לגבות את חייהם של רבים נוספים, לפי מה שסיפר שמעון, שהתפלל בבית הכנסת המאולתר המשמש חנות לקישוטי סוכות בו נערכות תפילות. "התפללנו תפילת מנחה. באמצע התפילה פתאום ראינו אדם נופל פצוע בכניסה לבית הכנסת ואחריו אדם עם סכין מנסה להיכנס פנימה", תיאר שמעון, "הספקנו לסגור את הדלתות והוא ניסה לפתוח בכוח. אם הוא היה מצליח להיכנס הוא היה שוחט את המתפללים. בכל הכוח החזקנו ולא נתנו לו להיכנס ואז הוא המשיך לחנות סמוכה לנסות לפגוע שם. זה היה נס גדול, האסון הוא כבד אבל יכול היה להיות הרבה יותר כבד".
 
ישראל, בעל עסק סמוך במרחק מטרים ספורים מהבניין, סיפר שהצליח לפגוע במחבל: "שמענו צעקות ואז יצאתי מהעסק וראיתי אדם עם סכין ופצוע נופל אחריו. זרקתי על המחבל את המוט של החנייה שליד העסק שלי וזה פגע בו בכתף, הוא התחיל לצעוק בערבית ולרוץ לעברי, נכנסתי לחנות והמחבל ניסה להיכנס לחנות ולא הצליח. הוא המשיך הלאה. ראיתי את הפצוע והדם ניגר ממנו, הוא מת לי בידיים, ואז מד"א פינו אותו".

המולה רבה שררה בבניין פנורמה בדרך בן צבי בתל אביב בעקבות הפיגוע בו נרצחו שניים ואדם נפצע קשה. כוחות משטרה רבים פרוסים באזור וצוותי מד"א רבים גם הם ומסוק חג באוויר. על פי הערכות המשטרה - המחבל פעל לבדו.
מפקד משטרת מרחב יפתח, נצ"מ דוד גז, סיפר כי "מדובר בפיגוע דקירה. המחבל נתפס ע"י אזרח שהחזיק בו עד שכוחות המשטרה הגיעו כעבור זמן קצר. מבצעים המון פעולות חקירה ובשלב זה ידוע שהמחבל פעל לבדו". 
מנכ"ל מד"א אלי בין, סיפר: "כשהצוותים הגיעו לבניין לא היה ברור היכן הנפגעים, שהיו בקומות שונות. מותו של אחד מהם נקבע לאחר ניסיונות החייאה". מחקירת המשטרה עולה כי אזרח הצליח להשתלט על המחבל עד להגעת כוחות הביטחון.