חיסול סמיר קונטאר: באסם קונטאר, אחיו של פעיל החזית העממית שרצח את בני משפחת הרן בשנת 1979, התייחס היום (ראשון) להתנקשות בחייו ואמר כי הפעולה "לא תעבור בשקט מבלי שנסגור חשבון עם האויב הישראלי". האח הוסיף כי "כל מתנגד שמניף את דגל ההתנגדות לכיבוש, מטרתו ניצחון מול הכיבוש או להיות שאהיד". 
גם הפלסטינים התייחסו להתנקשות בחייו של קונטאר. דובר ועד ההתנגדות העממית, אבו מוג'אהד אמר כי "ישראל לא מעוניינת בהתנגדות באזור הגולן הכבוש" והוסיף כי קונטאר הוא "לא רק מנהיג לבנוני אלא גם לוחם פלסטיני וסורי שמתנגד לכיבוש".  מוג'אהד הוסיף כי כל הפלגים הפלסטינים הביעו צער על ההתנקשות בחייו של קונטאר, והעריך כי "צפויה תגובה כואבת על ההתנקשות שבוצעה על פי הדיווחים ע"י ישראל".

בתוך כך, באיראן התייחסו גם כן לחיסול ואמרו כי "הרצח הוא טרור מאורגן שבוצע בחסות המדינה הציונית. מעשים כאלה כבר נעשה במשטר הציוני ומדובר בפעולה ידועה לשמצה ואכזרית". כמו כן קראו באיראן לארגונים בינלאומיים "לגנות פה אחד את המעשה הפלילי".
כזכור, בשעות הלילה אירעה סדרת פיצוצים בשכונת ג'ראמנה שבמזרח הבירה הסורית דמשק. על פי הדיווחים בכלי תקשורת זרים מדובר במתקפה ישראלית שיעדה היה קונטאר, המחבל שהשתתף במתקפת הטרור שאירעה ב-1979 בנהריה בה נרצחו דני הרן ז"ל ובתו עינת ז"ל.  בעקבות הדיווחים, הערוץ הלבנוני ציטט את הראיון האחרון של קונטר ממאי 2013 בו אמר בין היתר כי יש לו חלום להיות שאהיד ולחזור לפלסטין. הוא אמר כי "פלסטין שווה שנשפוך למענה את דמנו".

על פי הדיווחים, מספר טילים פגעו בבית מגוריו של קונטאר בשכונת ג'ראמנה. בסרטונים שפרסמו אוהדי משטר אסד נראה מבנה רב קומתי שנפגע והתמוטט כתוצאה מהירי. עובדי חילוץ הגיעו לזירה ונזק גדול נגרם לסביבות המבנה. בתקשורת הסורית דווח תחילה על ירי טילים על ידי המורדים לעבר המבנה, אך דיווחים ברשתות החברתיות בקרב אוהדי המשטר מפנים אצבע מאשימה כלפי ישראל וטוענים כי מדובר בתקיפה שמטרתה היתה חיסולו של קונטאר. על פי הדיווחים שני בני אדם נהרגו בתקרית. ארגון חיזבאללה אישר את הדיווחים, ובערוץ הטלוויזיה אל מנאר אמרו כי קונטאר "מת מות קדושים".