נמשך המצוד אחר המחבל שרצח אמש את דפנה מאיר בפתח ביתה ביישוב עתניאל. כוחות צבא גדולים בפיקודו של מפקד החטיבה המרחבית יהודה, אלוף משנה יריב בן עזרא, ערכו הלילה (שני) שורה של מעצרים וסריקות בכפרים הפלסטינים הסמוכים ליישוב עתניאל, בניסיון להתחקות אחר המחבל שביצע את הפיגוע. במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון 27 מבוקשים, חלקם חשודים בפעילות טרור והפרות סדר אלימות.



בנוסף, צה"ל תגבר באופן משמעותי את הכוחות במהלך הלילה. בחיפושים לקחו חלק גם שוטרים ממשטרת ישראל ואנשי כיתות הכוננות ביישובי האזור.



גם הבוקר ממשיכות הסריקות והחיפושים בשיתוף חיל האוויר באמצעות מסוקים ומזל"טים. בנוסף, במערכת הביטחון הפעילו כוחות גדולים במישור המודיעיני במטרה לעלות של זהות המחבל. ועד היישוב עתניאל ויישובים סמוכים, החליטו הלילה שלא לאפשר לפועלים פלסטינים להיכנס ליישובים לעבודה בגלל החשש שהמחבל ככל הנראה הוא פועל פלסטיני שעבד ביישוב. בנוסף, עולה חשד שהמחבל הכיר את משפחת מאיר וכך הצליח להגיע עד פתח ביתה.



מאיר נדקרה על ידי המחבל בפלג גופה העליון, אולם הצליחה למנוע ממנו לפגוע בשלושה מילדיה, ששהו בבית באותה עת. בתה הגדולה רננה (15) לקחה את שני הילדים הקטנים לקומה העליונה ומשם התקשרה לאביה, שהזעיק את צוות הכוננות של היישוב, מה גרם למחבל, ככל הנראה פלסטיני שעבד בבנייה ביישוב ולא חזר עם חבריו בהסעה המיועדת לפועלים, להשאיר את הסכין תקועה בגופה ולהימלט מהמקום.



הבוקר בשעה 9:00 יצא מסע הלוויה של דפנה מאיר מעתניאל לעבר גבעת שאול בירושלים. טקס הלוויה יחל בשעה 11:00.