סא"ל לירן חג'בי חוזר בו מהודאתו בבית המשפט הצבאי, לקראת המשך התביעה האזרחית שהגישה נגדו החיילת שלו לשעבר, מאי פטאל, אשר טענה כי הטריד אותה מינית, כך פורסם היום (שני) בחדשות ערוץ 10. כזכור, מפקד גדוד צבר לשעבר הורשע בחמישה סעיפים של התנהגות שאינה הולמת קצין בצה"ל כלפי פטאל, שהיתה אז חיילת פקודה שלו. חג'בי סירב להתנצל בפני המתלוננת והסביר לשופטים במהלך שלב הטיעונים לעונש במשפטו, כי בגלל הפער בין מה שקרה בינו לבין המתלוננת פטאל, לבין כתב האישום הוא לא מוכן להביע חרטה בפני פטאל.
פטאל, שהגישה תביעת פיצויים אזרחית בדרישה לפיצוי כספי, שעשויה להגיע לכ-800 אלף שקלים, על פי החוק, נדהמה לגלות כי חג'בי חזר בו מעסקת הטיעון, לטענת פטאל מדובר בביטול העסקה, והיא מבקשת מבית משפט השלום להכריח את חג'בי להישאר בהודאתו על מנת שתוכל להמשיך את ההליך, וטוענת כי מדובר בהפרה של ההסכם ביניהם. 

חג'בי עצמו מתכוון לדרוש בהליך את האפשרות לפיה פטאל תספר על קשריה עם גברים באותה התקופה, תעביר לידיו את התכתובות שלה עם בני משפחתה, חברים ומקורבים על היחסים ביניהם. על פי הטענות של חג'בי, זאת היתה מערכת יחסים מוסכמת, שהתובעת רצתה והתעקשה עליה. הצגת מערכת היחסים החברית כאילו לא היתה לה מילוט, היא עלילת שווא, היא רצתה לעבור לתפקיד טוב יותר.
לירן חג'בי בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני