התקרית בחברון, שבה חייל צה"ל ירה בראשו של המחבל לאחר שכבר נוטרל ושכב על הארץ, סוקרה בהרחבה בכלי התקשורת בעולם, כאשר חלק גדול מהם גם פרסם תמונות וסרטוני וידיאו מהתקרית תוך אזהרה כי מדובר ב"תמונות קשות".

כמעט כל כלי התקשורת הביאו את תגובתה של דוברת ארגון בצלם שרית מיכאלי וציינו כי חברון היא עיר מעורבת שיש בה מתח וחיכוכים על בסיס יומיומי בין האוכלוסייה הערבית לתושביה היהודיים של העיר. 
ה"גארדיאן" הבריטי פרסם באתר האינטרנט שלו סרטון וידיאו מצונזר של הירי וציין כי צולם על ידי עימאד אבו שמסייה, מתנדב של בצלם. העיתון תיאר כיצד שכב המחבל הפלסטיני עבדל פתח אל־שריף פצוע על הרצפה, "כאשר שתי דקות מאוחר יותר דרך החייל את נשקו וירה בו למוות". העיתון גם הביא את תגובתה של דוברת בצלם, שטענה כי "אפשר לראות בבהירות כי החייל מוציא להורג פלסטיני פצוע על הארץ". גם תגובותיהם של דובר צה"ל, שר הביטחון משה (בוגי) יעלון ויו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה הובאו בכתבה. 

חייל צה"ל יורה במחבל פצוע
לעומת זאת באתר האינטרנט של ה"אינדפנדנט" הבריטי בחרו להראות סרטון לא מצונזר של התקרית, יחד עם ראיון נרחב עם מנהל ארגון אמנסטי במזרח התיכון פיליפ לוטר, שהאשים את צה"ל ב"היסטוריה ארוכה של ירי לא מוצדק, כולל הוצאות להורג, בשטחים הפלסטיניים הכבושים".
גם ברשת BBC סיקרו בהרחבה את התקרית יחד עם תגובתו של דובר צה"ל, וציינו כי "29 ישראלים נהרגו עד היום בגל דקירות, ירי או פיגועי דריסה, כאשר 180 פלסטינים נהרגו באותה תקופה על ידי כוחות הביטחון הישראליים".
סוכנות הידיעות רויטרס הביאה בהרחבה את תגובתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וציינה כי "האו"ם, האיחוד האירופי וארה"ב תמכו בזכותה של ישראל להגן על עצמה בעקבות שישה חודשים של גל אלימות ברחובות".  גם תגובתו של ראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה, שטען כי "הסרטון מוכיח כי ישראל מבצעת הוצאה להורג של פלסטינים", הופיעה בכתבה. 
רשת CNN העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה של התקרית תחת הכותרת "וידיאו מציג חייל ישראלי יורה בפלסטיני פצוע החשוד בתקיפה ושוכב על הרצפה". בתוך דקות התפתח ויכוח בין מאות גולשים שצייצו תגובות בעד ונגד הפעולה של חייל צה"ל. 
בגרמניה, רשת "דויטשה ולה" תיארה בפירוט כיצד בשעה שחייל פצוע הועלה לאמבולנס, חברו דרך את הנשק וירה במחבל השרוע על הארץ. לצד תגובותיהם של דוברת בצלם ושל דובר צה"ל, באה גם סקירה ארוכה של גל הטרור בחודשים האחרונים. צוין שהפלסטינים טוענים כי המעשים נובעים מתסכול ומחוסר התקדמות בתהליך המדיני, בעוד שמנהיגי ישראל מאשימים את כלי התקשורת וההנהגה הפלסטינית בהסתה. 
התקרית בחברון הגיעה עד להודו. ה"טיימס אוף אינדיה" פרסם כתבה גדולה על הירי במחבל, והביע חשש כי התקרית עלולה להגביר את האלימות בין הצדדים. בכתבה הובאו דבריהם של ראש הממשלה ושר הביטחון שגינו את התנהגות החייל, ואת דבריו של שר הבריאות הפלסטיני ג'וואד עוואד שטען כי "מדובר בפשע מלחמה".