התפתחות בפרשת תא"ל אופק בוכריס. הקצינה ששירתה תחת בוכריס העידה במשטרה הצבאית החוקרת כי הקצין הבכיר ביצע בה מעשים מגונים, שחזרה והצביעה בפני החוקרים על המקומות שבהם הוא ביצע לכאורה את עבירות המין. 



יצוין כי הקצינה לא הגישה תלונה רשמית נגד בוכריס ונחשבת כעדה תומכת של המתלוננת הראשונה והמרכזית בתיק נגדו. הכתבת הצבאית של קול ישראל, כרמלה מנשה, דיווחה הבוקר (שלישי), כי גם המתלוננת הראשונה ביצעה שחזורים במקומות בהם טענה שתא"ל בוכריס לכאורה ביצע בה עבירות מין חמורות, בין היתר היא שחזרה את המעשים בשלושה מקומות: בלשכתו של בוכריס, בצימר ברמת הגולן וברכבו. 



במשטרה הצבאית יזמנו בשבוע הקרוב את הקצינה לעימות מול בוכריס ולאחר מכן יכריעו האם להגיש כתב אישום, באיזו אשמה והאם להעביר את התיק לטיפול משמעתי אצל הרמטכ"ל גדי איזנקוט. בעוד חמישה ימים תסתיים תקופת ההשעייה שהטיל הרמטכ"ל על בוכריס וההערכות הן כי היא תוארך. 



בשבוע שעבר עומת תא"ל בוכריס עם המתלוננת המרכזית נגדו, הטוענת כי אנס אותה וביצע בה מעשי סדום בעת שהייתה חיילת תחת פיקודו. העימות נערך לאחר שהתגלו "תוצאות בעייתיות" בבדיקת פוליגרף שהמשטרה הצבאית ערכה לבוכריס, במסגרתה טען כי לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. בוכריס, קצין שנחשב לבולט ומצטיין במיוחד, התבשר כי לא יקבל את מינויו לראש חטיבת המבצעים לאחר שהחלה החקירה נגדו. 



בא כוחו של תא"ל בוכריס, הסנגור הצבאי הראשי, אל"מ אשר הלפרין מסר בתגובה לדבר העימות כי "כפי שאמרנו מתחילת הפרשה, כל עוד החקירה מתנהלת, לא נתייחס למהלכי החקירה".
כזכור, תא"ל בוכריס חשוד בביצוע עבירות מין בחיילת הכוללות חמישה מקרי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום. בצה"ל שמו של בוכריס הלך לפניו - אומרים כי הוא האיש הנכון למשימות המורכבות ביותר. הרמטכ"ל הקודם, בני גנץ, אף החליט לבחור בבוכריס להקים את האוגדה החשובה בארבעת העשורים האחרונים, שהוקמה על גבול ישראל סוריה. "אופק הוא האיש הנכון", אמר אז גנץ וסיפר בעיניים נוצצות על ההחלטה להקים את אוגדת 210 ולבחור בתא"ל בוכריס לבצע את המשימה.  
הצעירה, שהייתה חיילת מצטיינת בחטיבת גולני, זכתה בתקופה האחרונה לגיבוי גם בתוך החטיבה. גורמים הקשורים לגולני אמרו לצעירה בטקס שערכה החטיבה כי הם מאמינים לטענותיה.