התפתחות בפרשת הספינות: היום (ראשון) פשטו חוקרי המשטרה על משרד הביטחון, כך פורסם הערב בחדשות 10. במהלך היום הגיעו חוקרי להב 433 אל משרדו של היועץ המשפטי למשרד הביטחון, אחז בן ארי, בקרייה בתל אביב ופשטו עליו, ערכו בו חיפוש ולקחו ממנו חומרים. כזכור, בשבוע שעבר פורסם בחדשות 2 כי המספנה שבונה את ספינות "סער 6" החדשות של חיל הים, 'Privinvest', נמצאת בבעלות משפחתו של שר הביטחון הלבנוני, סמיר מוקבל.



מי שחשף את הפרטים האלה הוא ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) שנפגש עם גורמים שונים באירופה. במכתב ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, כתב מרגלית כי "העובדה כי אחד הבעלים של החברה הבונה לישראל את כלי השיט הוא שר הביטחון של מדינה המוגדרת במדינת אויב, ואשר על פי פרסומים משתף פעולה עם ארגון חיזבאללה ואיראן, מעמידה נורת אזהרה ביטחונית מעל המחדל שהתרחש גם בהיבט הביטחוני".



בנוסף, דווח הערב בערוץ 10 כי בחודש יוני התקיימה פגישה בין שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן, לבין עו"ד דוד שימרון, שלושה ימים לאחר כניסתו של ליברמן לתפקיד. על פי הדיווח, בלשכת ליברמן אישרו את קיום הפגישה שלדבריהם עסקה בסיכום שאריות ההסכם הקואליציוני שהיה בימים הראשונים ולא נגעה כלל בתחום כלי השיט, שכזכור היה קיים חשש לניגוד עניינים, שכן שימרון, פרקליטו האישי של רה"מ, ייצג את החברה הגרמנית שחתמה על עסקת מכירת שלוש צוללות לישראל.