פרשן חדשות ערוץ 2, אמנון אברמוביץ', התייחס הערב (רביעי) בתוכנית "6 עם עודד בן עמי" להרשעתו של החייל היורה, אלאור אזריה, ואמר כי "אם אני הייתי במקום השופטת, לא הייתי שולח אותו ליום מאסר אחד. הייתי מסתפק בזה שהוא היה עצור, מוריד אותו לדרגת טוראי ומסלק אותו מהצבא עם קלון, עם האמירה שאיננו חפצים בחייל כזה, שהוא, כאמור, בושה לצבאו ובושה לעמו, אך לא הייתי שולח אותו ולו ליום מאסר אחד". 



אברמוביץ' התייחס לקריאות להעניק לאזריה חנינה ואמר כי "הדיבור על חנינה עושה אוברולינג למערכת המשפט ולצבא, וכאן סכנתו. כאשר אתה מדבר על חנינה, אתה פוגע פגיעה חמורה במערכת המשפט ובצבא". 





כזכור, אברמוביץ' צילם באוקטובר האחרון יחד עם הכתב הפוליטי, עמית סגל, כתבה המלווה את משפטו של אזריה, בה ביקשו לבדוק "מי באמת שולט בצה"ל". בקדימון לכתבה, נראה אדם זר תוקף מילולית את אברמוביץ' מחוץ לכתלי בית הדין. תחילה הוא הפגין נגד המשפט ואמר: "השופטת צריכה לבטל את התיק הזה לאלתר", ולאחר מכן צולם כשהוא יורד לפסים אישיים וקורא לאברמוביץ' שלא להגיע לבית הדין: "לך יא בוגד, חבל שהטנק לא שרף אותך למוות".

לאחר מכן הוסיף: "אתה בוגד בעם שלך יא זבל, לך מפה. אתה בוגד בעם ישראל - בגללו החייל בכלא, בגלל העוכר הזה בגלל האפס הזה. חבל שלא נשרפת במלחמה למוות". 

אמירות קשות אלה עוררו זעם וגינויים ברשתות החברתיות, ובין המגיבים האנונימיים ניתן היה למצוא גם מוכרים יותר. פרשן מעריב בן כספית, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ראיתי בערוץ 2 את הכמעט לינץ' שעשו כמה 'פטריוטים', באמנון אברמוביץ' מול משפט אלאור אזריה. אם יקרה משהו, נתניהו יגנה, אני בטוח".