בבכי ובזעקות שבר, מאות אנשים ליוו הערב (ראשון) את סמל יובל מנע ז"ל למנוחות. מנע, לוחם צנחנים, נהרג אתמול בהתהפכות רכב האמר צבאי בפעילות מבצעית בגבול רצועת עזה. הוא הוטמן בבית העלמין "קרית שאול" בתל אביב. 

מפקד הגדוד, רס"ן אלעד שושן, ספד ואמר: "הגעת לגדוד חדור מוטיבציה לשירות משמעותי. לא ויתרת, גם כשנתקלת בבעיות בריאות. באת במסירות רבה ועמוקה, וכשראיתי אותך ידעתי שיש על מי לסמוך". 
אביו שלמה אמר: "איבדתי את החבר הכי טוב שלי, הבן שלי, החיים שלי. למה אני צריך לקבור את הבן שלי? אם היו שואלים אותי מה מאפיין אותך – זה החיוך הכובש. התפעלנו ממך. כולנו היינו משפחה אוהבת. שכלתי אח לפני 31 שנים ואני לא יכול יותר". 

הלווייתו של יובל מנע. "איבדתי את החבר הכי טוב שלי". צילום: אבשלום ששוני

חברים רבים ספדו לו. אחד מהם, יוסי, אמר: "הפסקתי לספור את הדמעות. היית לי עוגן, אח ששומר עליי. דחפתי את עצמי להיות איתך, אוהב אותך תמיד". 
יובל למד בתיכון קלעי בגבעתיים בשכבה עם דנה אופיר, שנפצעה בפיגוע בטיילת ארמון הנציב. חבריו סיפרו שהוא אהב מוזיקה, לנגן בגיטרה, והיה עם הרבה ערכים. "לא רואים אנשים כאלה. הוא היה מלאך. אין מלאכים כאלה. אנחנו לא מאמינים עוד שמדברים עליו בלשון עבר", סיפר עליו היום קרוב משפחה נוסף, גיל כהן.