ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן עורר אתמול סערה לאחר שהאשים את דובר צה"ל רן כוכב כי הוא "הפך את דו"צ למפלגת שמאל קיצוני". הבוקר (שלישי) התייחס דגן בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM לדברים ואמר: "כל אדם שצה"ל יקר לו ומבין את החשיבות של צבא חזק, צריך להיות שותף לביקורת של כל כך הרבה רבים בחברה כלפי ההתנהלות של דובר צה"ל ובראשו רן כוכב".

דובר צה"ל גורר את הרמטכ"ל פעם אחר פעם לתוך הביצה הפוליטית. אני לא חושב שיש קמפיין שיימינג. מה שהיה אתמול הוא הקש ששבר את גב הגמל. אותו דובר צה"ל שהסביר אפילו בצורה אובססיבית למה אותו לוחם שאמר משפט על בן גביר ראוי לשבת בכלא לעשרה ימים, וחיילים מצייצים אמירות פוליטיות איומות נגד צה"ל ונגדי אישית, ובהתחלה שום דבר. אחרי שאנשים כמוני תקפו נתנו להם ריתוק של כמה ימים שהם יכולים לקבל שם פיצות והמבורגרים", הוסיף.

יו''ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן (צילום: אבשלום ששוני)
יו''ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן (צילום: אבשלום ששוני)

בתגובה, השיב כספית לדבריו, ואמר: "אתה שופך את דמו, ממשיך את המגמה של פירוק הצבא, ומאשים את דובר צה"ל בעבירות שהוא לא קשור אליהן. כוכבי הוא לא אדם שאפשר לגרור אותו. אני חרד ומתפלץ ממה שאתם עושים".  

בסיום, הבהיר דגן: "אם אנחנו רואים שדובר צה"ל פועל בצורה מוטה, מישהו צריך לפוצץ את הבלון הזה. אני מאוד מכבד את כוכב, ואכפת לי מהמדינה ומהצבא הזה. לא יאיר לפיד ולא אף פוליטיקאי יסתום לי את הפה. אני קורא לרמטכ"ל לעשות בדק בית".