אלוף (מיל') איל בן ראובן, לשעבר סגן מפקד פיקוד הצפון, שוחח הבוקר (רביעי) עם יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM על הסערה שעורר השבוע ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, שתקף את דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב, והאשים אותו בשיוך פוליטי של היחידה שבפיקודו.

יוסי דגן במתקפה נוספת על דובר צה"ל: "גורר את הרמטכ"ל לביצה הפוליטית"

"הרמטכ"ל התבטא בצורה הכי עדינה שאפשר לנושא הזה. מכוער, מגעיל. הייתי אומר ליוסי דגן, שיש לי הערכה אליו על מה שעושה שם, אבל רבאק, קום ותתנצל אבל מהר! אתה פוגע בביטחון מדינת ישראל! צה"ל שמגן עליך כל היום וכל הלילה. אתה יודע בדיוק מה הוא עושה בענין הזה. אתה מאשים את דובר צה"ל, מפקדים, יחידות, בפוליטיזציה בענין הזה? זה מכעיס! זה בלתי נסבל! המציאות הזאת שנכפית על צה"ל, להתמודד שם עם כל הבעיות והדילמות המוסריות האלה,להתמודד גם טרור פלשתיני וגם עם טרור יהודי. שלא נשכח את הדבר הזה!", אמר בן ראובן.

"ההתמודדות הזאת מייצרת שיח כל כך נורא. רואים את זה בכנסת אח"כ. יואב, צריך להיפרד מהדבר הזה מהסיפור הפלשתיני הזה בכל דרך דרך כי אחרת אנחנו פשוט הולכים והורסים את עצמנו. חבל שראש מועצה, אדם, מנהיג לצורך הענין, מעז ככה לדבר אל מפקד יחידה בצה"ל ועל צה"ל בכלל וטוב שהרמטכ"ל הגיב ככה כפי שהגיב. הייתי מצפה שגם ראש הממשלה המיועד יתפנה  מכל עיסוקיו הבן גבירים. אין לו זמן הוא צריך לחלק תיקים. שיעסוק קצת בדברים החשובים", הוסיף.