עבור אלפי חיילים בודדים המשרתים בצה"ל ארוחה משפחתית סביב שולחן נראית כמו חלום רחוק. הם הגיעו ממדינות שונות בעולם מתוך תחושת שליחות עמוקה לתרום מעצמם לטובת המדינה, והגעגועים למשפחה נוכחים בחייהם יום־יום. 

באגודה למען החייל משתדלים להעניק לאותם חיילים את תחושת המשפחתיות, החום והאהבה גם כשהמשפחה רחוקה, אבל גם מסייעים להם לפגוש את משפחותיהם בזמן השירות. השבוע, ימים בודדים לפני יום המשפחה, בזכות תרומתם של ארגון FIDF ובאמצעות האגודה למען החייל, טסו נח צסיר ויונה אייזנברג, שני חיילים בודדים מאותה היחידה, לביקור אצל המשפחות שלהם בארה"ב. ממש בימים אלה הם מבלים עם המשפחות, סופגים חום ואהבה ונהנים מכל רגע. לאחר הבילוי המשותף יחזרו שניהם למשפחה הצה״לית ולחברים בישראל. 

תא״ל (במיל׳) יחיאל גוזל, מנהל FIDF ישראל, אומר: "ארגון ידידי צה״ל בארה״ב (FIDF) מלווה חיילים בודדים לאורך השנה, בחגים וביום־יום. עשרות אלפי תורמים מסורים מחבקים את החיילים הבודדים, כמו גם את כל הלוחמים שמגנים על המדינה". 

ירון בארי, מנכ״ל האגודה למען החייל: "אנחנו שמחים שיש לנו את הזכות לשמח את החיילים הבודדים ביום המשפחה ובכל ימות השנה. בשנה האחרונה היו מעל 1,600 טיסות של חיילים".