התנהלות הדרגים המדיניים בתגובה לפיגוע שהתרחש השבוע בצומת מגידו, שבו נפצע קשה שרף אלדין בן ה-21, ממשיכות לעורר מחלוקת. בפתח תוכניתם הבוקר (חמישי) ב-103FM עסקו ינון מגל ובן כספית בפיגוע שהתרחש בתחילת השבוע בצומת מגידו, שבו נפצע קשה שרף אלדין בן ה-21. כספית תקף את החלטת הממשלה שלא להגיב לחדירת המחבל מלבנון. "לפי מה שאני מבין ראש הממשלה ושר הביטחון דחו את המלצת גורמי הביטחון להגיב על מה שקרה שם", אמר. "צייצתי כמטורף את כל הצווחות של השופרות על ההרתעה הישראלית בתקופת הממשלה הקודמת, שאגב הייתה לה הרתעה מעולה".

מגל דחה את הביקורת, ופתח במתקפה. "מה זה עייפת, חבל על הזמן, אתה פותח פה חמש דקות. דובר צה"ל הכחיש, הוא אמר שזה פייק, שלא היה ולא נברא, המצאת סיפור על זה שגורמי הצבא רצו להגיב והדרג המדיני לא רצה. דו"צ הוציא הודעה שאלו שקרים. אתה יודע שחיזבאללה שלח גם כטב"מים לאסדות הגז, ובנט ולפיד לא הגיבו, כשידעו בפירוש שזה חיזבאללה". 

"עשיתי 30 שיחות טלפון עם גורמי ביטחון בכירים, זו חבורה של ליצנים", הטיח בו כספית. "הממשלה הוקדמת הגיבה על כל בלון תבערה, התחילה לתקוף באיראן, ועשתה פי אלף דברים יותר ימניים. ימין על מלא. אלו שפני סלע. אתם ליצנים, אתם עלובים".