מבצע מגן וחץ: חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית) שוחח הבוקר (שישי) עם אריה אלדד בתוכניתו ב-103FM, והתייחס להצלחה, לדבריו, של המבצע שהחל בחיסול בכירי הג'יהאד האיסלאמי. "עבודה מאוד מקצועית, יעילה, ממוקדת ומאוד תכליתית. אין שום סיבה שלא נהיה מרוצים", ציין.

צה"ל על הפגיעה בבית ברחובות: הרקטה לא יורטה בשל תקלה במערכת בכיפת ברזל
לא רק בעזה: המבוקשים הבכירים של הג׳יהאד האסלאמי שנעצרו ביו״ש

הוא הסביר את דבריו: "בסופו של דבר, ממשלת ישראל הצליחה להביא פה משתנים מאוד משמעותיים. קודם כל יוזמה, לא נגררנו, החלטנו איפה ומתי. עברנו לסיכולים ממוקדים דבר שאנחנו מהרגע שנכנסו לממשלה מקפידים לדבר על זה. ותחבולה, אנחנו כבר לא שקופים. כל הדברים האלה יחד הם משתנים שראוי לציין אותם ועומדים לזכותה של הממשלה, בוודאי לזכותם של המפקדים".

אתם מתחתם ביקורת קשה על הממשלה שהיא לא הגיבה כראוי
"להתנצל על כך שעמדנו על דעתנו מהיום שהוקמה הממשלה שאנחנו מבקשים לא להגיב אלא ליזום ולא לירות למקומות תשתיתיים בלבד ולעבור לסיכולים ממוקדים? על זה אני צריך להתנצל? מה פתאום. 

עוד הוסיף בנושא כי "האשמתי את עצמנו, כי אני חלק מהעניין, אני חלק מהממשלה, בזה שאנחנו לא לוקחים יוזמה, לא אחראים לעתידנו, ואני שמח שהצלחנו להשפיע בדרך זו או אחרת. ואם לא השפענו, אלא רק הצטרפנו, אני לא מחפש קרדיטים, אני מחפש שלעם ישראל תהיה עדנה, ואני שמח שאנחנו מתחילים להשיג את זה".

פוגל הציג את תפיסתו בנושא: "הפיתרון הרדיקלי שלי תמיד היה - בואו נצא למלחמה שמוגדרת מבחינתנו למלחמה האחרונה ומכריעים את האויב שמולנו. כרגע הוחלט לא לעשות את זה, מסיבות מאוד ברורות כי האיראנים הם האויב העיקרי. אבל לא, אל תיקח אותי רך מדי בימים אלה. אני בהחלט מרגיש צורך להודות לכל מי שלקח על עצמו לבצע את המבצע הזה, אבל הפתרון האמיתי הוא להכריע את האויבים שלנו, לא עשינו את זה מזמן. אנחנו נרחיק את הזמן בין סבב לסבב".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM.