חברת הכנסת אורית פרקש־הכהן ('המחנה הממלכתי') שוחחה היום (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל בתכניתם ב־103FM והתייחסה להפגנות נגד הרפורמה המשפטית ולשיחות ההידברות בבית הנשיא שקרסו. 

ראש השב"כ לשעבר: "ההפיכה המשטרית תהרוס את צבא העם"

"קראנו לחזור לבית הנשיא, למרות שבאמת בבחירה של חברי הכנסת בבחירה לוועדת השופטים, הקואליציה לא עמדה בסיכומים ורימתה. אנחנו מאוד מודאגים, אין מנהיגות, אין ראש ממשלה שייצא ויגיד 'זה נגמר'. הממשלה חוצה את כל הקווים האדומים של שפל במנהיגות", אמרה, והוסיפה: "זו חקיקה שהורסת את המדינה". 

לדבריה, "הציבור לא סתם כל כך חרד, הם רואים קדימון לממשלת בלהות שאיך היא תתנהג עם כוח כזה אחרי החקיקה הזו. מי שרימה במהלך ההידברות היא הקואליציה ולכן השהינו את ההידברות. אנחנו קוראים לבוא ולהידבר. חיפשו סיבה לפרוץ שוב בחקיקה. אנחנו לא שיחקנו לידיהם, כי אם רוצים להרגיע את הקרע בעם, תחזרו לבית הנשיא". 

"מה אתם עושים פה? משחקים פוליטיים וניסוי בעם שלם? זה משהו שנוגע לחיים של כולנו, למרקם החברתי של עם ישראל", הדגישה לגבי הקואליציה, והוסיפה: "אני חושבת שהמטרה של החקיקה הזו היא מלא מלא שחיתות".

עוד אמרה: "אני רוצה להתנהל באחריות, אנחנו ממש מודאגים, לי אישית כואב הלב ממה שקורה. מי ששמע את הדברים של גנץ ביום חמישי, הם היו חד משמעיים, הוא קרא לרה"מ לחזור לבית הנשיא, מה שכן? הוא צריך להתחיל להתנהג כראש ממשלה. אני חושבת שהממשלה הזאת היא ההוכחה לזה שאדם עם כתבי אישום לא יכול להיות ראש ממשלה".

"רוב מוחלט בציבור רוצה הסכמה וכואב לו הקרע הזה. ממשלה שהציפה כמו הר געש כל כך הרבה שנאה בינינו וזה הדבר שהכי חשוב לנו במחנה הממלכתי, לכן קראנו להידברות ואני גם קוראת מכאן לעצור ולבוא ולהידבר", סיכמה.